Czesc!
Jest w odmętach forum kilka starych, dawno juz nieaktywnych ale ciekawych tematów w których koledzy pokazuja jak krok po kroku sprawili Trooperowi druga młodość.
Zwykle procedura jest dosc standardowa
1.rozbiórka na czesci
2.piaskownaie ramy
3.wspawywanie łatek i wzmocnień, szlifowanie spawów
4.cynkowanie
5.malowanie
6.konserwacja profili zamknietych albo przez kapiel zanurzeniowa (drozdze ale lepsze) albo przez wtrysniecie srodkow na bazie wosku przez otwory technologiczne.
7.poskladanie wszystkiego do kupy - z jednej strony najprzyjemniejsze, z drugiej najbardziej upierdliwe gdy co chwila brakuje jakichs drobnych czesci i detali.
Pytanie tez w jakim stanie jest Twoja rama, czy oplaca sie uzyc jej jako bazy czy lepiej szukac nowej.
Bodylift 2" to imho dosc duzo, ja bym raczej ograniczył sie do max 2cm, ale jak wiadomo jest szkoła falenicka i otwocka

Pocieszny jest amatorem bodyliftu.
Kolumny przy 2" raczej nie musisz przedluzac, powinno starczyc zakresu na przegubie. Klopoty moga byc z lewarkami skrzyni biegów, z wlewem paliwa, przewodami hamulcowymi, kablami od ABS, odpowietrzeniami mostów, kierownica powietrza od wentylatora chłodnicy.