3.1 do starej budy...

Isuzu Trooper

3.1 do starej budy...

Postprzez croochy » 04 sie 2011, 16:34

Wkładał ktoś? 3.1 do starego troopera? Plusy minusy, wady zalety.. czas start :)21
Nie polemizuje z debilami
croochy
 
Posty: 1652
Dołączył(a): 03 gru 2009, 20:34
Lokalizacja: Cyców/Lublin

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez matee » 04 sie 2011, 17:21

Plusy nowszy silnik niż 2,8 = się chociaż nie zawsze mniejszy przebieg problemu większego nie ma
Za odwagę trzeba płacić Strach jest za darmo.
Tel: 506-597-011
Avatar użytkownika
matee
 
Posty: 335
Dołączył(a): 15 kwi 2011, 13:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez maxmil » 04 sie 2011, 18:06

podłączam sie do tematu , mam 2.8 ale w razie wybuchu chciałbym przełożyć na 3.1
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***

był:
jeep g. cherokee 5.9 4x4
GMC sierra 6.5 TD :) 4x4
Suzi '91 2.8 tdi 32/10.5/16
jest:
Dogde G.Caravan 3.8 4x4
Jag x- type 2.5 4x4
Avatar użytkownika
maxmil
 
Posty: 97
Dołączył(a): 04 gru 2010, 23:08

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez Atomek » 15 paź 2011, 19:26

Ja myślę o wymianie 2,6 na jakiegoś dobrego diesla. Dlaczego akurat 3,1? Może 3,0?
Rozumiem, że skrzynię też bym musiał podmienić. Jakieś inne komplikacje się przewiduje?
Przejrzałem alle i trochę mi mina zrzedła - 3,0 kosztują 4 - 5 tysi, trochę drogo :(
Trooper 2,6 krótki z lpg
Atomek
 
Posty: 180
Dołączył(a): 24 lis 2008, 11:30

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez Nahen/thor_ » 15 paź 2011, 22:15

Silmik 3.0 sobie daruj nawet jak za darmo miałbyś dostać. ;) Nie widzę szans na walkę z cała elektroniką żeby to to wsadzić do starucha.
Staruszka już nie ma :( 2001 3.0 DTi
Avatar użytkownika
Nahen/thor_
 
Posty: 1485
Dołączył(a): 09 kwi 2009, 00:01
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez Atomek » 17 paź 2011, 23:25

Dowiedziałem się, że 3,1 bez problemu wejdzie do starej budy. Tylko znaleźć dobry motor, to jest problem.
Trooper 2,6 krótki z lpg
Atomek
 
Posty: 180
Dołączył(a): 24 lis 2008, 11:30

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez mikusien » 01 lis 2011, 11:54

Witam!
Odgrzeje kotleta i zadam pytanie. Czy silnik 3.1td wejdzie do starego tropka bez wymiany podzespołow, tzn skrzynia biegow, mosty,zawieszenie? Ogolnie to silnik mi wyboch dzisiaj w miescie..... :cry:
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez mikusien » 01 lis 2011, 19:43

Dodam ze moge kupic silnik 3.1 bez osprzetu i nasuwa sie pytanie: czy tubo bedzie pasowalo od 2.8 itd ?
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO

Re: 3.1 do starej budy...

Postprzez mikusien » 21 lis 2011, 02:02

Witam!
Odgrzewam temat. Chcialbym sie pochwalic swapem silnika, chodzi o 2.8 na 3.1 do starego troopa (wystko od troopkow). Po kilkunastu dniach spedzonych przy kompie natelefonie, wlozylem silnik do komory.... :) Chodzi ladnie tylko zarowki trza wymienic. Ogolnie przkaladalem caly osprzed silnika. Kolektory, altek, podsatawe filtra oleju, turbo, oryginalne na silniku 3.1 zostaly wtrski wrazz przewodami i pompa wtryskowa. Musialem wymienic rowniez cale lapy silnika z poduchami. Sliniki roznia sie tylko miskami oleju. silnik 3.1 ma ciut wieksza. Podczas wyciagania i wkladania, miski olejowe musialy byc odrecone poniewaz przeszkadzal przedni most. Pozniej postaram sie wlepic kilka fotek warsztatowych. pozdrawiam Mikołaj.
Avatar użytkownika
mikusien
 
Posty: 494
Dołączył(a): 23 paź 2011, 16:48
Lokalizacja: GNIEZNO


Powrót do 1983-1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron