w poszukiwaniu info na temat dyfra lsd z montka znalazłem ten temat
widzę że niektórzy tutaj nie wiedzą jak działa szpera
.
dyfry lsd z reguły mają zawsze ten sam % spięcia , pomijajac oczywiscie zuzycie.
w bmw to było 25% spięcia ,
dyfer lsd można sprawdzić kluczem dynamometrycznym ,tylko że nie mogę znależć tabeli którą miałem dostępną kilka lat temu jak szperę hydrauliczną oryginalnie sterowaną przez komputer przerabiałem na szperę sterowaną manualnie z kabiny
mój filmik słabej jakosci z przed paru lat
https://www.youtube.com/watch?v=YlLaKawlazY a tu trochę fotek z remontu mojej hydroszpery
zasada działania tego dyfra jest praktycznie taka sama jak w zwykłym moście lsd , z tym że zwykły most lsd ma cały czas ten sam % spiecia , natomiast w tym moście jest poduszka hydrauliczna którą reguluje się % spięcia przez zmianę ciśnienia czynnika w układzie, (od otwartego dyfra do max spięcia 50% 230Nm na kluczu dynamometrycznym ,a w zasadzie to nie miałem wiekszego klucza by to dokładnie zmierzyć , ale z manewrowaniem na parkingu był już problem przy max spięciu)
dyfer miałem załozony w mojej e34 , ale jak ją złomowałem to dyfer wymontowałem i leży w oczekiwaniu na aplikacje go do kabrio
http://www.fotosik.pl/zdjecie/da47f3c002d52359
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę