pocieszny napisał(a):po 1 dystans do auta w teren to pomyłka, po 2 już widze jak zważysz felgę z MTkiem i tym dystansem, po 3 po ciul odsadzać w trooperze koła??
pocieszny napisał(a):ogólnie do montka nie ma co pchać felg o -ET
ja wiem że powiecie że wygląda i super i stabilniej... ale
tyle stabilniej to nic mam porównanie na trawersie auto poszerzone o 40mm na stnę (czyli 80 w całości) kładzie się dokładnie 5 sekund później niź normalnie montek sam w sobie jest ardzo stabilny, i nawet po dźwignięciu 4 cale spokojnie wystarcza ją mu seryjne felgi, jeśli ktoś chce to +10/+12 (toyota/patrol) do dużych gum (12 calowych),
dając ujemne odsadzenie obcinamy montkowi jego największą zalete, czyli zwrotność, a nie czarujmy się jest to czasem bardzo potrzebne
pocieszny napisał(a):pamiętajcie, że kombinując za dużo z przodem można potem nie dojść do ładu z geometrią
jak masz lift na budzie to w zasadzie po co liftować na zawiasie? aż tak potrzebne Ci 33 cale?
tak czy siak najważniejsze są odboje żeby nie skasować amorów, i jakiś przyzwoity amortyzator żeby się fajnie prowadził
nie wywalać stabilizatorów, przedłużyć łączniki jak się dźwiga dużo (z tyłu też) cieszyć się jazdą
GoralHC napisał(a):To Montek zwłaszcza długi ma zwrotność? Na parkingu dużo lepiej parkowało się VW T4.
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości