pocieszny napisał(a):różnice będą przy zmianie na większe tarcze i 2 tłoczkowe zaciski..... tylko po co
jeśli masz ABS to bez sensu jeśli nie masz to seryjne blokują 4 koła na asfalcie nawet na dużej oponie
ogólnie jak radzą koledzy, wziąć średnie tarcze dobre klocki (dobre się skończą szybko ), rozebrać, wyczyścić zaciski poskładać do kupy i cieszyć się jazdą
można wymienić płyn hamulcowy jeśli dawno nie był wymieniany trochę zabawy jest ale warto
piotr R napisał(a):Jak już znajdziesz ABS to go wyłącz jeśli chcesz jeździć w terenie. Wystarczy wyjąć bezpiecznik,a jak cię denerwuję kontrolka to jest z tym trochę roboty.Trzeba wydłubać żarówkę.
Prywatna rada , nauczyłem żonę że jak coś świeci na desce to ma autem nie jeździć. Dlatego kontrolka ABS pali się u mnie zawsze
montek83 napisał(a):... natomiast szczęki pomimo firmy z górnej półki nie nadawały się do niczego były za długie oraz miały nieprawidłowo przewiercone otwory montażowe.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości