Podepnę się pod temat:
Silnik 3,1, alternator, taka sytuacja: po odpaleniu ładowanie stabilne 14,5V, po włączeniu świateł, nawiewu, itd napięcie spada do stabilnych 13,3V - trochę mało, obroty silnika nie wpływają na napięcie. dodam że około 2 miesiące temu zmieniany regulator wraz ze szczotkotrzymaczem i szczotkami - niestety marki no name, nie było magneti marelli. Akumulatory 2x55 Ah kupione nowe wtedy kiedy zmieniany regulator. Pytanie szukać nowego alternatora czy wywalić ten regulator i spróbować na innym?
Przy kupnie nowego alternatora zastanawiam się nad dołożeniem drugiego, mocniejszego w miejsce koła od klimy. Ten zostawiłbym do napędu vacupompy. Robił ktoś takie zabiegi? Możecie coś podpowiedzieć lub doradzić? Myślałem o alternatorze koło 100A, najlepiej tani i łatwo dostępny.
znalazłem taki temat, montował ktoś ten zestaw u siebie? napisałem juz wiadomość w tej sprawie, zastanawiam się mocno nad tym zwłaszcza że brakuje prądu podczas korzystania z wyciągraki
viewtopic.php?p=40516#p40516