karlito napisał(a):regeneracja niemożliwa/nieopłacalna - taka diagnoza, a używek jak na lekarstwo. Pytanie więc, czy podpasują te alternatory?
karlito napisał(a):nie ja - mechanik tak orzekł, chyba coś ze stojanem ???? jakoś części zamienne bardzo drogo miałyby kosztować.
piotr R napisał(a):Frontera podchodzi po małej przróbce.
pocieszny napisał(a):piotr R napisał(a):Frontera podchodzi po małej przróbce.
do diesla nie do beny w benie jest inny bak, zwłaszcza ta plastikowa niestety nie podchodzi a szkoda wielka
co do regeneracji to wymiana w zasadzie całego środka alternatora/rozrusznika wraz z frezowaniem bieżni łożysk kosztuje porównywalnie do nowego altka, tylko zwykle osprzęt nie jest tak wyjechany żeby została sama obudowa ja mam 2 na zmiane jeden idzie do regeneracji i na półke drugi w aucie jeździ
Maryś2 napisał(a):http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/298/11036.html fajna cena filtr oleju do beny i http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/69/5468.html gumy stabilizatora , może ktoś skorzysta
Quentil napisał(a):W sumie już dłuższy czas była taka promocja. Mnie jednak ciekawi w czym SuperPro są lepsze od naszych krajowych, bo większość zachwala
Quentil napisał(a):Nie wiedziałem choć stawiałem na różnice w składzie mieszanki i trzymaniu wymiarów. Więc nawet zbieżnie z tym co napisałeś.
W sumie wciąż się dziwie, że krajowy produkt jest gorszej jakości choć klienci na lepszy by się znaleźli. I to różnice takie jak powtarzalność czy bąbelki w masie, serio ? gdyby chodziło o Państwo Środka to bym zrozumiał
miras7 napisał(a):Można gdzieś kupić oryginalne tuleje gumowo-metalowe przedniego górnego wahacza do Montereya? Albo może ktoś ma dobre doświadczenie z jakimiś zamiennikami. Rok temu wymieniłem poliuretany, które w tym miejscu nie zdają egzaminu, na gum.-met. tuleje Oyodo i po ok 7tys km jazdy nieterenowej się rozpadły powodując spore luzy. A widzę , że to najbardziej newralgiczne miejsce w zawieszeniu Montka.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości