Masz zupełną rację
, szkoda tylko że wcześniej się nie odezwałeś
. Zestaw ze stożkowym łożyskiem zmówiony był wg katalogu
, osobiście sprawdziłem to zwracając łożysko do sklepu , a nr spisałem z łożyska. Co najciekawsze , to właściwe łożysko figurowało w katalogu pod rocznikiem do 91
i stąd zamieszanie. Kupiłem zestaw na tylną piastę , oryginalny japoński , łożysko NSK 40 BW 03 + uszczelniacz za "jedyne" 150 zyla... , gdy bym wczoraj znał te wymiary pewnie wyszło by taniej
. Chociaż , może na oryginale pożyje dłużej , bo myśl o ponownej wymianie nie nastawia mnie optymistycznie.Chcąc nie chcąc zmuszony byłem oddać Trupa do warsztatu bo pomimo całego prymitywizmu konstrukcji to zdjęcie pierścienia od ABS-u i łożyska z półosi okazało się nie wykonalne w moich warunkach , pomimo posiadania 50 tonowej prasy
. Przestrzegł mnie o tym kolega tomaszsuplicki - miał rację
.