Jake napisał(a): zeby zostaly mi obie nerki i zebym mial co jesc do konca miesiaca.
mcgiver napisał(a):najtaniej :
-kup ze dwa spraye 400ml motipa 20zł/szt uniwersalne i umalujesz sam (koszt 40zł) i po robocie
trochę bardziej profesjonalna opcja :
-w każdej szanującej się mieszalni zrobią Ci dowolny kolor w sprayu w cenie 30-40zł /275ml (koszt 60-80zł ).
w obu opcjach opierdolisz to w dwie godziny z przygotowaniem i oklejaniem i nie musisz mieć żadnego sprzętu lakierniczego tylko jako takie pojecie jak ruszać ręką żeby zacieki nie wyszły
pocieszny napisał(a):rok spokojnie opierdzielisz, a potem powtórka ;P
mcgiver napisał(a):Jake ma węża w kieszeni więc innej opcji nie widzę . na pewno wolałbym tak to zrobić nie mając pistoletu i kompletnie pojęcia o lakierowaniu niż jeździć z czerwonymi drzwiami
za czapke sliwek nikt nie bedzie sie spuszczał z taką robotą
no żle by było jakby były pełne brzęczących monet , powinno szeleścić a nie brzęczećJake napisał(a):mcgiver napisał(a):Jake ma węża w kieszeni więc innej opcji nie widzę . na pewno wolałbym tak to zrobić nie mając pistoletu i kompletnie pojęcia o lakierowaniu niż jeździć z czerwonymi drzwiami
za czapke sliwek nikt nie bedzie sie spuszczał z taką robotą
Nie mam weza w kieszeni, tylko w te kieszenie niespecjalnie sa pelne brzeczacych monet. Po prostu wydawac 600zł na głupie drzwi to katastrofa. Zwlaszcza, ze czarne tez bywały, wiec sa szanse, ze kiedys sie trafia. Po prostu wole wydac te pieniadze na poczet zderzaka, wyciagarki, bagaznika dachowego albo czegos co bedzie sie przydawac, ostatecznie na walke z rdza, ktora systematycznie trawi tylne i przednie nadkola.
Po prostu myslalem, ze da sie to zrobic ekonomicznie, juz jestem wyprowadzony z błędu
mcgiver napisał(a): no żle by było jakby były pełne brzęczących monet , powinno szeleścić a nie brzęczeć
myślałem że żeglarzom na nic nie brakuje , przynajmniej ja takich znałem , ale przez te kilkanaście lat coś się mogło pozmieniać
chyba że płacisz alimenty na piecioro dzieci , to rozumiem
Jake napisał(a):mcgiver napisał(a): no żle by było jakby były pełne brzęczących monet , powinno szeleścić a nie brzęczeć
myślałem że żeglarzom na nic nie brakuje , przynajmniej ja takich znałem , ale przez te kilkanaście lat coś się mogło pozmieniać
chyba że płacisz alimenty na piecioro dzieci , to rozumiem
O dzieciach nic nie wiem, naszczescie nikt sie nie upominał! Jakby na nic nie brakowało, to Trooper wygladalby inaczej, jest jak jest, czasami lepiej, czasami gorzej, ale przeważnie pod górke.
Quentil napisał(a):Jednakże, drzwi to nie heble, ponadto drzwi bagażnika to chyba najmniej narażona część budy na uszkodzenia od krzaczorów (pomijam dach ). Czyli, krótko mówiąc powinno wytrzymać dłuższy czas.
pocieszny napisał(a):Quentil napisał(a):Jednakże, drzwi to nie heble, ponadto drzwi bagażnika to chyba najmniej narażona część budy na uszkodzenia od krzaczorów (pomijam dach ). Czyli, krótko mówiąc powinno wytrzymać dłuższy czas.
ciekawe czmu tylne drzwi (bagażnika) gniją szybciej niż inne
Jake napisał(a):Nastepne pytanie mi sie nasuwa, jak rozwiazane jest 3 swiatlo stop w Trooperze? Duzym problemem byloby dolozenie go do drzwi w ktorych fabrycznie go nie bylo?
mcgiver napisał(a):Jake napisał(a):Nastepne pytanie mi sie nasuwa, jak rozwiazane jest 3 swiatlo stop w Trooperze? Duzym problemem byloby dolozenie go do drzwi w ktorych fabrycznie go nie bylo?
pytasz o elektryke czy fizycznie o załozenie dodatkowej lampy na szybę ?
swiatło jest wkomponowane w szybę . mozna przeszczepić szybę lub załozyć dodatkowa lampę i połaczyć to z instalacją
mcgiver napisał(a):czyli tą fotkę wklejałeś na urwanym filmie ?
czy nawet nie zwrócies uwagi ze tam jest stop?
http://www.trooper4x4.pl/forum/viewtopi ... 622#p58531
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości