Jake napisał(a):Nigdy nie widzialem troopera z wlacznikiem p-mgielnych w manetce. 96-98 mialy dwa osobne przyciski, nowsze jeden podwojny przycisk.
O to to, pamiętam, że były włączane z tego panelu z przyciskami - pewnie dlatego pomyliłem. Czyli w starszych były dwa osobne, w nowszych jeden podwójny lub w manetce. Tak jak u mnie 98r. (kolejna pozycja za światłami mijania wraz z rysuneczkiem). Chodzi oczywiście o tylne PMG, bo przednie zawsze na przycisku - jeśli występowały.
Legend napisał(a):1.pokrowiec z przetłoczeniem to tylko US albo JPN, w EU nie widziałem [jeszcze]
2.Nie możliwe jest aby na rynek EU były z tyłu chromowane klamki poniżej roku 2000, no chyba, że ktoś sobie wymienił.
3.I jeszcze to, że TODa nigdy nie było z manualem - ale mogę się mylić.
4.hmmm może czytałeś o keyless ale entry?
1. US na 100%, u nas też nie widziałem pomijając importy.
2. Ten 96r. miał wszystkie w chromie, prawdopodobieństwo wymiany spore bo auto od handlarza.
3. To na 100% , w manualu brakuje czujników z AT, z których korzysta TOD. No i sam reduktor prawdopodobnie różni się kształtem i nie pasuje p&p. Na amerykańskim forum ktoś wsadzał reduktor z TODem do chyba manuala właśnie. Pewny nie jestem (kto gdzie i dlaczego), ale działało to jak zwykły reduktor. A może to z Troopera do Rodeo był przeszczep
4. Możliwe, pisali o końcowym roczniku, kilka razy w tekście pojawiło się keyless, a że czytałem pobieżnie to się mogłem podjarać jak szczerbaty na suchary.
edit: Przypomniało mi się, że różnice również są w plasticzanej "osłonie" silnika w 3.5 (tej widocznej po otwarciu maski) i w grillu.