pocieszny napisał(a):ano LTD do tego klima jak by było webasto bym się nie obraził
na pewno nie chce skóry reszta jest obojętna
a z tym robieniem wiesz jak jest, ja musze mieć ayto do jazdy nie do naprawiania jak się nie da ogarnąć w 2-3 dni to zabawa odpada
pocieszny napisał(a):i czy jednostajna jazda 130-140 przez 3-4 godziny nie zabije silnika jak w 3,1
pocieszny napisał(a):ToD się psuje czy nie? widziałęm kilka tematów o ToDzie,
pocieszny napisał(a):ano LTD
pocieszny napisał(a):RS pewnie pojdzie, albo zostanie pożyletkowany
wszytsko zależeć będzie od opłącalności finansowej, troche go szkoda ale cóż
14 litrów to sporo, przyznam że Patrol 4,2 na 33` w tej kwestii jest oszczędniejszy nawet
ekonomika 3,5V6 do mnie przemawia o wiele bardziej ale niestety dostępnośc znikoma
pocieszny napisał(a):3,2 spala 14 do 16 litrów ale gazu
więc ekonomika sama za siebie mówi, 3,5 pali dużo wię ej ale nawet jak by się miał zamykać w 20 i tak wychodzi dużo taniej
mój już nie jest taki fajnie czarny teraz to mocno rdzawy
rok 93, ma dużo fajnych rzeczy ale, szczerze, za cene samych przydasiek kupisz zdrowe auto do jazdy
Pawel78 napisał(a):chodził chodził... zgasł w trakcie jazdy i juz nie odpalił.. (3.0 TD; 2001)
łudzę się że to brak paliwa bo zauważyłem że wskazówka "zacięła się" na 1/6 baku i nie opada nawet po odłączeniu zapłonu
a że nie jeździła tylko jedna osoba trudno potwierdzić czy nie było sucho w baku...
zgasł jak jechałem z lekkiej górki i przyhamowałem (czyli resztka paliwa mogła się bujnąć do przodu)
po dolaniu paliwa dalej nic ale może coś się zapowietrzyło
kręci normalnie, checki się nie zapaliły (gasną po przekręceniu stacyjki), nic nie dzwoni w silniku przy kręceniu... może się upiecze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości