miras7 napisał(a):Zwrotnice chyba nie są inne, na pewno dolny sworzeń jest dłuższy i górny wahacz. Dolny wahacz taki sam.
miras7 napisał(a):Pamiętam tylko jak chciałem do Troopa '98 dać obudowę mostu i półoś wewn. bez przesuwki to nie dało rady. Półoś wewn. niedzielona musiała być sprzed '96 a półoś między przegubami długa. Nie znalazłem możliwości zmiksowania
Jake napisał(a):miras7 napisał(a):Pamiętam tylko jak chciałem do Troopa '98 dać obudowę mostu i półoś wewn. bez przesuwki to nie dało rady. Półoś wewn. niedzielona musiała być sprzed '96 a półoś między przegubami długa. Nie znalazłem możliwości zmiksowania
Pamietam, czytalem dzis temat w którym to pisałeś. Jak przyjdzie mi most od Ciebie to zrobie porównanie i to pomierze, bo bede miec wtedy na stole wszystkie trzy opcje rocznikowe.
miras7 napisał(a):No i wreszcie będzie wszystko ( no prawie, bo jeszcze mam coś na deser...) jasne. Nie bawiłem się w porównania z modelem z lat '96-'97
Jake napisał(a):
Z innej beczki, przedni dyfer (głowka mostu) do Troopera ma jakąś uszczelke czy skladac to na mase uszczelniajaca?
miras7 napisał(a):Nie ma uszczelki, tylko kit. Sprawdź śruby czy też nie trzeba (otwory przelotowe?)
miras7 napisał(a):A jeszcze do obniżania mostu ... jeśli nie zmieniamy zakresu ruchu przedniego zawiasu to nie jestem przekonany do tego rozwiązania. W Vitarze ma to sens przy dystansach amortyzatorów i nie zmniejsza prześwitu, w Trooperach niestety zmniejszy. Niby tylko punktowo, pod główką, ale jak ja mam osłonę to musiałbym rzeźbić garba lub całą obniżać. Zrobiłem kilkadziesiąt tys. km. w tym kilkaset poza drogami i nie ma problemu z przegubami. Dlatego nie widzę tego do turystycznego zastosowania, jednak tylko do orania w terenie może ma sens
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości