Jake o 1 w nocy wrócił z warsztatu i nie miał weny narzekać na offtopy xD Ale bardzo prosze, posty przeniosłem.
33" W Trooperze to wcale nie jest takie ekstremum. Przegub urwałem raz. Ale to na 30" szosówkach na ktorych go kupiem i to nie sam przegub przegub tylko wieloklin który wchodzi w zabierak - przypuszczam, ze to była wada materiałowa.
Przeguby wewnetrzen ktore przy demontazu okazały sie skonane to nie wina kól. To albo wina iluś lat jezdzenia z nigdy-nie-rozpinanym przodem (przesuwka nie działała jak go kupilem), albo 2" liftu, bo kąt pracy półosi po lifcie niezbyt im słuzy.
Ale wracajac do rozmiaru opon, 33" miesci sa calkiem bezbolesnie. "Na wprost" wchodza nawet do seryjnego auta, ale obcieraja przy skrecie. Przy 2" liftu jest juz relatywnie bezproblemowo, ale potrafia przytrzec przy mocniejszym dobiciu i wiekszej predkosci.
Mi po głowie chodziły 35", ale jak to miras mówi - na szczescie rozchodziłem ten pomysł. To juz nie realne bez grubszych modyfikacji. Poza tym nie jest jakos bardzo potrzebne.