miras7 napisał(a):Nie sprawdzałem w manualu, ale stare sprawne oryginały mierzyłem wielokrotnie i miały ok 1k ohm
AlekS napisał(a):A coś więcej trzeba modyfikować? Wtyczki, etc?
Jake napisał(a):Wtyczki to pikus, szkoda ze otwor trzeba rozwiercac.
mroova napisał(a):Jake napisał(a):Wtyczki to pikus, szkoda ze otwor trzeba rozwiercac.
W moim Trooperze z 2000r. otwór na czujnik pasował bez rozwiercania, należało go jedynie trochę rozszlifować z uwagi na rdzę, która zadomowiła się w jego wnętrzu.
mroova napisał(a):Pod względem mechanicznym w czujniku Mazdy należy nieco przesunąć otwór, przez który śruba M6 mocuje czujnik do zwrotnicy.
Jake napisał(a):mroova napisał(a):Jake napisał(a):Wtyczki to pikus, szkoda ze otwor trzeba rozwiercac.
W moim Trooperze z 2000r. otwór na czujnik pasował bez rozwiercania, należało go jedynie trochę rozszlifować z uwagi na rdzę, która zadomowiła się w jego wnętrzu.
No kiedy sam pisałes:mroova napisał(a):Pod względem mechanicznym w czujniku Mazdy należy nieco przesunąć otwór, przez który śruba M6 mocuje czujnik do zwrotnicy.
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości