korf napisał(a):Dobra, reasumując:
1. Tylko zmiana przełożeń:
Główka przedniego mostu 4.55 ze starszej wersji + cały most 4.55 ze starszej wersji.
Zakładamy, ze sprężyny, amortyzatory, wahacze, wał (długość i mocowanie) będą pasować tylko most jest węższy.
Montujemy dystanse bądź szukamy felg z ujemnym ET, które zniwelują różnicę (może dziwnie wyglądać i kół z tyłu nie założę na przód).
Jest jeszcze jedno ale – z tego co pamiętam mosty z Isuzu porównuje się do mostów z Jeepa,
i tak w starszy modelach w Isuzu są odpowiedniki mostów Dana 40 przód i Dana 45 tył, z tym, że po 98 z tyłu to Dana 60. Ktoś rozbierał? Faktycznie średnice półosi są większe? Patrze z perspektywy wytrzymałości.
korf napisał(a):2. Tylko zmiana reduktora:
Skrzynia manual z reduktorem z 3.2 + wały przód i tył + belka skrzyni jest do przesunięcia.
Przesuniecie belki jakość od razu wymusza znalezienie kogoś co wie co robi, a ostatni o to trudno.
Zmiana samego reduktora z automatu – ciekawy pomysł, może Kupricz coś będzie miał na placu.
Ale słysząc AR-5 dzwoni mi gdzieś z tyłu głowy Toyota...
Może reduktor z Toyoty, może z PTO…
AR-5 montowali tu (toyoty nie widzę): https://en.wikipedia.org/wiki/Aisin_AR_transmission
AR-5 musi być mocna skrzynia, bo: https://www.facebook.com/Ezygeeautomoti ... 719767769/
A tu ciekawostka: https://www.saabcentral.com/threads/b2x ... er.251343/
nasty610 napisał(a):The 4l30e t-case will bolt up to the AR5 with no modifications. Per 95 t-cases have no electronics to worry about because SOTF wasnt available until 96.
Jake napisał(a):A co to przeszkadza?
Jake napisał(a):Czyli korf - wystarczy ze kupisz reduktor od przedliftowego automatu i nic wiecej nie musisz zmieniac, ani walow ani belki.
Quentil napisał(a):Żeby ktoś sobie nie rozwalił reduktora zbędnym wajchowaniem, lata 90 to już czasy myślenia za użyszkodnika Choć gdyby dali jakiś bypass na ukrytym przycisku to bym się nie obraził.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 24 gości