Jake napisał(a):Lift budy nie ma sensu i nie daje w zasadzie zadnych korzysci.
Jake napisał(a):Trooper fabryczny nie motany miesci 33, po co robic bodylift?
Kupa roboty, wyzszy srodek ciezkosci, nie pasuja zderzaki - korzysci brak.
Po co robic maniany z przedluzaniem amorow? W jakim celu? Ograniczeniem liftu nie sa amory tylko skok IFS w dol. Podkrecenie ponad 1.5 cala na drazkach to zawias ktory juz nie pracuje.
xmatelo069 napisał(a):Fajnie ze dyskusja się rozwija ale czy ktoś mógłby powiedzieć co sądzicie o przełożenie resoru spod mostu nad most ? Powinno pójść w górę.
xmatelo069 napisał(a):No z przodem coś będzie trzeba wymyśleć, chyba że ktoś coś podpowie
Jake napisał(a):Nie podniesiesz IFS tak zeby zrownac to ze SPOA z tylu. Bez szansy.
xmatelo069 napisał(a):Jake napisał(a):Nie podniesiesz IFS tak zeby zrownac to z SPOA z tylu. Bez szansy.
Co oznaczają te skróty ifs spoA?
Legend napisał(a):idz i klepnij resory w zakładzie to sie hamrowanie zowie czy jakoś tak
przód podkręc na drązkach max 3cm, obniż sobie od razu mocowanie mostu i ciesz się autem tak żeby weszło 33 cale , więcej na tym setupie nie ma sensu pchac i nic więcej większym liftem nie uzyskasz.
[...]
i jeszcze raz powtórze, przy silnikach w trooperze i podzespolach wiecej niz 33 nie ma sensu, jak zaczynasz przygode z terenem to tyle Ci styknie - nauczysz sie techniki innej niz sandał w podłogę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości