pocieszny napisał(a):jakie masz niby wady bodyliftu?
pocieszny napisał(a):.....
BTW najlepszym wyjściem do wsadzenia większych opon jest połączenie małego bodyliftu i małego liftu na zawieszeniu, i do tych aut jest to złoty środek
pocieszny napisał(a):.....
BTW najlepszym wyjściem do wsadzenia większych opon jest połączenie małego bodyliftu i małego liftu na zawieszeniu, i do tych aut jest to złoty środek
pocieszny napisał(a):.....
BTW najlepszym wyjściem do wsadzenia większych opon jest połączenie małego bodyliftu i małego liftu na zawieszeniu, i do tych aut jest to złoty środek
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):.....
BTW najlepszym wyjściem do wsadzenia większych opon jest połączenie małego bodyliftu i małego liftu na zawieszeniu, i do tych aut jest to złoty środek
pocieszny napisał(a):Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):.....
BTW najlepszym wyjściem do wsadzenia większych opon jest połączenie małego bodyliftu i małego liftu na zawieszeniu, i do tych aut jest to złoty środek
to jakie jest lepsze wyjście Twoim zdaniem?
pocieszny napisał(a):widoczna rama to tylko + można spokojnie ją w czystości utrzymać
pocieszny napisał(a):tak trzeba przerobić mocowanie zderzaka, jak chcesz zostać przy serii to jest 2 godziny roboty
pocieszny napisał(a):wisko przy tym lifcie dalej trafia w chłodnice
pocieszny napisał(a):zalety? zawias i 70% masy pojazdu zostaje tam gdzie była, nie zmienia się geometria, auto prowadzi się jak przed liftem,
lift robi się po to żeby zmieścić większe opony, w zasadzie po nic więcej
pocieszny napisał(a):na naszym rynku (w sprzedaży z homologacją) nie ma liftu zawieszenia które zwiększa zakres pracy, robi tylko lift, albo zwiększa łądowność auta, w większości sprawiają że auto prowadzi się jak taczki
miras7 napisał(a):To prawda. Jeździłem i jest ok. Fajnie wybiera większe nierówności. Ale to czekanie na dostawę...
Powrót do Pomysły, Porady, Modyfikacje
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości