przez mcgiver » 22 lis 2015, 00:09
no widzę że wszystkie potencjalne przyczyny wyeliminiowane i dalej to samo .
Jesteś pewny że obie pompy są ok?
Nieznam tego silnika , ale szukał bym wycieków na mocowaniu pompy , magistrali olejowej i wszedzie tam gdzie nadmierny prześwit może powodować nadmierne uciekanie oleju, gdzieś może przy składaniu przez poprzednika coś podeszło i nie ma szczelności.
mocowanie smoka czy nie zaciaga powietrza , drożnośc sitka , może gdzieś jakas uszczelka zawęża przepływ.
Niewiem czy tu są natryski oleju na denka tłoków , może gdzieś jakis restryktor odpadł i olej wali całym strumieniem.
Takie wycieki cięzko zlokalizować bez wglądu do silnika podczas pracy , najlepiej otworzyć pokrywe zaworów i miskę , zrzucić naped pompy i napedzać ją wiertarką i zaglądać gdzie olej leci .
trudne zadanie tymbardziej że olej napewno nie bedzie miał właściwej temperatury ale chyba nic inneg o nie pozostało .
sposób jest sprawdzony ; po kompletnym remoncie i modach kiedyś w ten sposób przepłukiwałem i zalewałem układ olejowy i sprawdzałem działanie natrysków oleju na denka i inne dysze, poprostu silnik mnie kosztował tyle pracy i kasy że chciałem wyeliminować każdy potencjalny powód ewentualnego fuckupu.
Tyle że silnik miałem na stojaku serwisowym na warsztacie a miskę sobie podwiesiłem niżej , na aucie to będzie trudniejsze.
Ostatnio edytowano 22 lis 2015, 01:34 przez
mcgiver, łącznie edytowano 1 raz
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę