Dziwny dzwięk przy przyspieszaniu + falujące obroty

Isuzu Trooper

Dziwny dzwięk przy przyspieszaniu + falujące obroty

Postprzez Wujek » 19 lip 2009, 18:17

Zakupiłem dziś Isuzu Troopera rocznik 90 silnik 2.6MPi. Nie wiem jestem laikiem jeżeli chodzi o samochody terenowe i napęd na 4 koła, stąd moje pytanie na tle forum. Chciałem się zapytać auto jest na biegu i wydaje taki dziwny odgłos jak mają autobusy jak przyspieszają takie świszczenie. Świszczenie nasila się jak rosną obroty a najbardziej jest słyszalne na 5 jak jedzie się poprostu trzymając nogę na gazie by nie zmieniac prędkości. Czy tak powinno być ?
Co do obrotów mam problem z ich falowaniem. Właśnie jak odpalam jest problem ponieważ często gaśnie ( do czasu jak sie nie nagrzeje ) później jest dobrze tylko stając na skrzyżowaniu musze zawsze nacisnąć pedał gazu by obroty spadły.
Widziałem że był wymieniany akumulator jest możliwosc że kasując komputer nie zachowali cyklu ? Czyli nie trzymali go tak długo aż sie 2 razy wentylator włączy ?
Dziękuje za pomoc i mam nadzieje że bedę mógł się udzielać :-)
Ostatnio edytowano 20 lip 2009, 17:31 przez Wujek, łącznie edytowano 1 raz
"Nie sztuką zabić muchę na przedniej szybie, sztuka jest zabić ją na bocznej."
Wujek

Re: Problem ze skrzynią i obrotami. (Laik 4x4)

Postprzez zajacpower » 20 lip 2009, 07:40

kolego sprawdz czy nie jezdzisz na zalaczonych napedach tj kontrolka+sprzegla na kolach powinne byc przekrecone na free a nie lock jak jezdzisz nie w terenie chociaz do tego czasu bylo by juz po twoich napedach:(co do gasniecia sprawdz swiece i wezyki podcisnienia czy sa na swoim miejscu.pozdro
zajacpower

Re: Problem ze skrzynią i obrotami. (Laik 4x4)

Postprzez Wujek » 20 lip 2009, 09:57

No sprawdzałem z przodu na kołach mam auto lock hub coś takiego wieć na kołach nic nie jest i nie było ruszone ani przekręcane. Może być to właśnie też przez to ze jest ten auto lock ? Napęd jest wyłączony bo kontrolka się nei świeci.
Pozdrawiam
Wujek