Mam ciekawy przypadek u siebie... Od jakiegoś czasu świeci się u mnie "Check", ale gdy wcisnę sprzęgło to gaśnie
Kiedyś próbowałem to wymigać ale jakoś nic nie wyszło.
Jakieś pomysły?
Silvestr napisał(a):Odnawiam temat...
Już prawie się do tego przyzwyczaiłem (z naciskiem na prawie) ale nie daje mi to jednak spokoju. Czyli jak w pierwszym poście - naciskam sprzęgło - CHECK gaśnie, puszczam - zapala się. Płyn oczywiście w normie Czy są jakieś czujniki po drodze w układzie sprzęgła ewentualnie czy to możliwe aby się świeciło przed końcem żywota sprzęgła? Ten czujnik przy pedale raczej odpada, po odłączeniu nie ma żadnej różnicy (ale pewnie to ma on wpływ na tempomat).
mcgiver napisał(a):mój przypadek jest jeszcze bardziej zagadkowy.
check jeszcze sie mi nigdy nie zapalił mimo ,że po przekreceniu stacyjki widać ,że działa
pocieszny napisał(a):to tak to działa w każdym
Jake napisał(a):pocieszny napisał(a):to tak to działa w każdym
Nie w kazdym W 3.1 nie ma CHECKA xD
pocieszny napisał(a):mcgiver napisał(a):mój przypadek jest jeszcze bardziej zagadkowy.
check jeszcze sie mi nigdy nie zapalił mimo ,że po przekreceniu stacyjki widać ,że działa
to tak to działa w każdym
przelej Waść całośc nowym płynem, pompa jes z amelinium opiłki w DOTcie barwią go na czarno, za dużo opiłków może jakiś czujnik zwierać
Jake napisał(a):Dobra zagadka! Jest czujnik sprzęgła do tempomatu i nie kojarzę żadnego innego czujnika w układzie sprzęgła...
Po odpięciu czujnika jest tak samo? Tzn tez zapala się i gaśnie?
pocieszny napisał(a):przelej Waść całość nowym płynem, pompa jest z amelinium opiłki w DOTcie barwią go na czarno, za dużo opiłków może jakiś czujnik zwierać
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości