przez Jake » 29 wrz 2020, 22:51
Ktoś maczał. Jak sie dobrze przyjrzysz to na Twoim zdjeciu jest slad/odcisk, ze ta srubka tam kiedys była.
Te śrubki KSW służą do resetowania kontrolki T-GATE ktora załącza się w interwałach 100 000km i sygnalizuje konieczność wymiany paska rozrządu. Należy wtedy zdemontowac zegary, wykrecic śrubkę, odkleić dziurke poniżej i wkręcić ją tam, a poprzednia dziurke zakleić. Wtedy kontrolka zgaśnie i zapali się za kolejne 100 000km.
Jak patrze na Twoje zdjecie to u Ciebie w ogole brakuje od cholery śrubek. Brakuje w pozycji IGN/GND/R/P/drugie GND.... Tam tez sa slady ze srubki fabrycznie tam były, one łaczą ściezki na tym elastycznym foliowym laminacie z ustrojami pomiarowymi wskaźników. Wszystko Ci bez nich działa??
Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991