siwx napisał(a):mcgiver napisał(a):a co z immo?
auto nie jeżdzi od kąd go masz czy przestało jeżdzić?
Nie ma immo, przynajmniej Ja kostki znaleźć nie mogę. Pojechałem w teren, zachaczylem sklep w powrocie do domu, zgasilem i go normalnie odpalilem. Potem przyjechalem do domu i juz gp nie odpalilem.
jakiej kostki ? rozkręć obudowę pod kierownicą i zobacz czy na około stacyjki jest pierścień z okablowaniem.
jeśli jest pierścień z kablami znaczy sie że jest imo , czyba że ktoś go jakimś cudem wyeliminował z systemu.
Skąd pewność że wtryski nie działają ? jeśli faktycznie tak jest to moze to być również wina czujnika połozenia wału; tylko on odłacza wtryski.
Znajduje się pod prawą łapą silnika przykręcany na jedną srubkę M6 i po wielu latach może być problem z jego wyjęciem bo tuleja w bloku w którą jest włozony ma tendencję do śniedzienia przed oringiem uszczelniającym skrzynię korbową . Najpierw sprawdż wtyczkę tego czujnika moze się poluzowała lub zaśniedziała ,dobrze by było mieć sprawny czujnik na podmianę.
to ten sam co w polonezie z zapłonem abimex
https://allegro.pl/oferta/czujnik-poloz ... 7896617034Spróbuj pierw zrobić reset kompa ; odepnij aku na dwie minuty zanim coś zaczniesz grzebać głębiej.
Tyle mi przychodzi do głowy na początek.
jest jeszcze przekażnik pompy który warto sprawdzić i niewiem czy jest jeszcze inny przekażnik mogący unieruchomić silnik , nie musiałem się doktoryzować jeszcze z takimi przypadłościami przez 4 lata mimo pokonania wielu tematów w tym aucie.
a kompa nie odpinaj ze złącza na właczonej stacyjce bo go szlag trafi
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
youngtimer e30 M10B18 wąska lampa
dwa koła KLR 650 TENGAI
wół roboczy MONT 3,2 97 LTD
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę