Własnie skończyłem montaż elektrycznej anteny z anglika w moim montku, wywaliłem jakąś sztukancką antene i trochę nerwów mnie to kosztowało .
Co do róznicy lhd czy rhd wydaje mi sie że to jest tylko kwestia mocowania metalowego do karoseri między błotnikiem ,a nadkolem , ale udalo mi sie dogiąć mocowanie tak by mi pasowało, tzn by przykrecić mocowanie w celu połaczeniu z masą pojazdu, w dedykowanym miejscu srubką M6,
Co do kabli to idą dwa plusy ; jeden podłaczony na stałe do chowania anteny , a drugi do wysuwania, (przekaznik wbudowany w antenie decyduje który plus ma zasilać silnik).
Nasuwa mi sie pytanie czy w montku były tylko elektryczne czy inne też ponieważ w błotniku miałem stosunkowo mały otwór ,ale udało mi sie go powiekszyć frezem na wkrętarce i antena jest zamocowana i działa zajebiscie , ale jest w pionie zamiast pochylona do tyłu
.
napewno nie da się juz bardziej pochylić anteny bo przeszkadza boczny kierunkowskaz we wnętrzu błotnika .
kable zasilania były pociete ale udało mi sie je namierzyć, antena działa i po stacyjce i po przycisku
.
fotki wrzucę jutro.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę