pocieszny napisał(a):powiem tak
jak nie m tłumika to bierze się taki z auta o podobnej pojemności spalającego dużo paliwa XJ na przykład jest idealnym dawcą i po małej przeróbce mocowań mamy piękny tłumik za połowę ceny
Ja juz z tłumikami w innych samochodach sie troche nakombinowałem i powiem tak : przy seryjnym silniku bez checi jakichs modów lepiej zachowac seryjny wydech , bo bardzo łatwo można spierdolić temat.
wydech mozna poprawiac jak sie ma pojecie o falowosci i innych dyrdymałach, jesli się nie jest na to przygotowanym to lepiej zostawić to w spokoju.
ja z mojego tłumika końcowego zdarłem 3 warstwy starej blachy (więc został seryjny szkielet i owinołem kwasówką 0,5mm), nie mogę zarzucic nic kulturze pracy silnika i mocy bo w zasadzie wydech jest seryjny.
ale wydaje mi się że w tym przypadku temat dotyczy czegoś innego.