Szarpanie na niskich biegach i obrotach Trooper 3,5 manual

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: Szarpanie na niskich biegach i obrotach Trooper 3,5 manu

Postprzez mcgiver » 01 lis 2016, 02:05

pocieszny napisał(a):powiem tak ;)
jak nie m tłumika to bierze się taki z auta o podobnej pojemności spalającego dużo paliwa :)21 XJ na przykład jest idealnym dawcą i po małej przeróbce mocowań mamy piękny tłumik za połowę ceny :)21

Ja juz z tłumikami w innych samochodach sie troche nakombinowałem i powiem tak : przy seryjnym silniku bez checi jakichs modów lepiej zachowac seryjny wydech , bo bardzo łatwo można spierdolić temat.
wydech mozna poprawiac jak sie ma pojecie o falowosci i innych dyrdymałach, jesli się nie jest na to przygotowanym to lepiej zostawić to w spokoju.
ja z mojego tłumika końcowego zdarłem 3 warstwy starej blachy (więc został seryjny szkielet i owinołem kwasówką 0,5mm), nie mogę zarzucic nic kulturze pracy silnika i mocy bo w zasadzie wydech jest seryjny.
ale wydaje mi się że w tym przypadku temat dotyczy czegoś innego.
dziwkowóz E36 KABRIO ZMODZONY STROKER M50B29
coupe m54b30
youngtimer e30 M10B18 wąska
wół roboczy 3,2 97 LTD
fortwo 750turbo
Polift 3,5 na tapecie
WSZYSTKIE SĄ, NIEKTÓRE STOJĄ :)
tylni napęd jest jak sex; po co jechać na ręcznym jak można dać w pizdę
Avatar użytkownika
mcgiver
 
Posty: 2480
Dołączył(a): 26 lut 2015, 22:18
Lokalizacja: żywiec

Re: Szarpanie na niskich biegach i obrotach Trooper 3,5 manu

Postprzez pocieszny » 01 lis 2016, 11:20

w tym przypadku chodzi o zupełnie coś innego, w 3.2 i 3.5 nie ma znaczenia co zrobisz z wydechem, niewiele się zmienia :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3903
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Poprzednia strona

Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości