Haha bo Polonez jest biodegradowalny !
Kuba, 3,5 i 3,2 to bardzo proste silniki V6. Nie ma tam żadnych wymysłów jak w 3.0. Silnik 3.5 to rozwiercony 3.2 - , który ma budowę cepa. Posiada zawory regulowane hydraulicznie - wymagają zalewania syntetykiem. Jeśli ktoś zaleje pół lub olaboga minerał to będzie słychać stukanie zaworów zanim będzie widać auto . Wersje z dwoma wałkami rozrządu mają bardziej rozbudowany rozrząd - droższy przy wymianie. Jednak pomyśl ile razy będziesz go wymieniał - 1, 2 ? Silnik 3.0 był super nowoczesny i wyprzedzał znacznie swoją epokę, niektóre rozwiązania okazały się katastrofą... Benzyniaki 3,2 i 3,5 to sprawdzone konstrukcje jak stary dobry 3.1 i 2.8 . Nie ma się ich co bać ! raz się zniechęciłeś ale daj Isuzu jeszcze jedną szansę