przemekcrx napisał(a):Oczywiście wiecie lepiej a ja twierdze inaczej
Tylu tu widze mechaniorów że jak widze poezje piszą a żaden nie remontował 3.2 a jak zrobił to nadal wpierdala oliwe ,albo wymienia na inny motor za 3-4tys który żre oliwe
I nie pisz mi o bmw bo to całkiem inna bajka
i apropo bmw zadna nie ma takich luzów na pierścieniu
przemekcrx napisał(a):To przez co pali ten olej powiedz mi?????????????????????
przemekcrx napisał(a):Czyli huj wielki wiesz na temat 3.2i wszystko w temacie
A japońcami to latałem 16 lat temu i wiem co można z tym autem a silnikiem przepraszam zrobić...
Quentil napisał(a):A widzialną cechą poprawionych silników ma być inny zaworek odmy.
mcgiver napisał(a):Quentil napisał(a):A widzialną cechą poprawionych silników ma być inny zaworek odmy.
ciekawa dygresja .
czyżbyś sugerował że stara odma pompowała olej do cylindrów ?
freefly napisał(a):freefly napisał(a):Raporty nie są optymistyczne. Cytat z oficjalnego biuletynu dotyczącego silnika 3.5 V6 dla rocznika 2002.
Oil Consumption
The accepted rate of oil consumption for engines used in Ascender, i-280, i-290, i-350, and i-370 vehicles is 1 quart (0.946
liter) in 2,000 miles (3200 km).
The accepted rate of oil consumption for engines used in Trooper (UX), Axiom (UP), VehiCROSS (VX), Rodeo (UE), and
Rodeo Sport/Amigo (UA) vehicles is 1 quart (0.473 liter) in 1,000 mi (1600 km).
This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, that are driven in a non-aggressive manner and maintained
in accordance with the appropriate maintenanceschedule, with less than 36,000 miles (58,000 km), driven at legal speeds
in an unloaded (for trucks) condition.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.![]()
Blisko 0,5 litra na 1600 km przy normalnym użytkowaniu (bez pałowania) zgodnie harmonogramem przeglądów okresowych do przebiegu 58 tyś km ( w ramach okresu gwarancyjnego).
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):freefly napisał(a):Raporty nie są optymistyczne. Cytat z oficjalnego biuletynu dotyczącego silnika 3.5 V6 z roku 2002.
Oil Consumption
The accepted rate of oil consumption for engines used in Ascender, i-280, i-290, i-350, and i-370 vehicles is 1 quart (0.946
liter) in 2,000 miles (3200 km).
The accepted rate of oil consumption for engines used in Trooper (UX), Axiom (UP), VehiCROSS (VX), Rodeo (UE), and
Rodeo Sport/Amigo (UA) vehicles is 1 quart (0.473 liter) in 1,000 mi (1600 km).
This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, that are driven in a non-aggressive manner and maintained
in accordance with the appropriate maintenanceschedule, with less than 36,000 miles (58,000 km), driven at legal speeds
in an unloaded (for trucks) condition.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.![]()
Blisko 0,5 litra na 1600 km przy normalnym użytkowaniu (bez pałowania) zgodnie harmonogramem przeglądów okresowych do przebiegu 58 tyś km ( w ramach okresu gwarancyjnego).
wiadaomo że im agresywniejsza jazda i wiecej zaworów to olej ma gdzie uciekać,
w książkach bmw również sa takie uwagi , choćby ksiazka do e12/e28 , gdzie pisze że nalezy się martwić jeśli spożycie będzie większe niż 1,5litra/1tyśkm. tylko że akurat w e28 miałem taki silnik że to co brał przez 12tyś mieściło się miedzy kreskami na bagnecie przy przebiegu prawie 300tyś.
jakby nie było to to że producent wspomina o tym w manualu jest po to żeby się nikt nie przyczepił że bierze , ale brać nie musi.
Powrót do Isuzu Trooper II FL / Opel Monterey B (1998-2002)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości