przemekcrx napisał(a):Oczywiście wiecie lepiej a ja twierdze inaczej
Tylu tu widze mechaniorów że jak widze poezje piszą a żaden nie remontował 3.2 a jak zrobił to nadal wpierdala oliwe ,albo wymienia na inny motor za 3-4tys który żre oliwe
I nie pisz mi o bmw bo to całkiem inna bajka
i apropo bmw zadna nie ma takich luzów na pierścieniu
przemekcrx napisał(a):To przez co pali ten olej powiedz mi?????????????????????
przemekcrx napisał(a):Czyli huj wielki wiesz na temat 3.2 i wszystko w temacie
A japońcami to latałem 16 lat temu i wiem co można z tym autem a silnikiem przepraszam zrobić...
Quentil napisał(a):A widzialną cechą poprawionych silników ma być inny zaworek odmy.
mcgiver napisał(a):Quentil napisał(a):A widzialną cechą poprawionych silników ma być inny zaworek odmy.
ciekawa dygresja .
czyżbyś sugerował że stara odma pompowała olej do cylindrów ?
freefly napisał(a):freefly napisał(a):Raporty nie są optymistyczne. Cytat z oficjalnego biuletynu dotyczącego silnika 3.5 V6 dla rocznika 2002.
Oil Consumption
The accepted rate of oil consumption for engines used in Ascender, i-280, i-290, i-350, and i-370 vehicles is 1 quart (0.946
liter) in 2,000 miles (3200 km).
The accepted rate of oil consumption for engines used in Trooper (UX), Axiom (UP), VehiCROSS (VX), Rodeo (UE), and
Rodeo Sport/Amigo (UA) vehicles is 1 quart (0.473 liter) in 1,000 mi (1600 km).
This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, that are driven in a non-aggressive manner and maintained
in accordance with the appropriate maintenanceschedule, with less than 36,000 miles (58,000 km), driven at legal speeds
in an unloaded (for trucks) condition.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
Blisko 0,5 litra na 1600 km przy normalnym użytkowaniu (bez pałowania) zgodnie harmonogramem przeglądów okresowych do przebiegu 58 tyś km ( w ramach okresu gwarancyjnego).
mcgiver napisał(a):freefly napisał(a):freefly napisał(a):Raporty nie są optymistyczne. Cytat z oficjalnego biuletynu dotyczącego silnika 3.5 V6 z roku 2002.
Oil Consumption
The accepted rate of oil consumption for engines used in Ascender, i-280, i-290, i-350, and i-370 vehicles is 1 quart (0.946
liter) in 2,000 miles (3200 km).
The accepted rate of oil consumption for engines used in Trooper (UX), Axiom (UP), VehiCROSS (VX), Rodeo (UE), and
Rodeo Sport/Amigo (UA) vehicles is 1 quart (0.473 liter) in 1,000 mi (1600 km).
This rate only applies to personal use vehicles, under warranty, that are driven in a non-aggressive manner and maintained
in accordance with the appropriate maintenanceschedule, with less than 36,000 miles (58,000 km), driven at legal speeds
in an unloaded (for trucks) condition.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
IMPORTANT : This rate does not apply to vehicles that are driven in an aggressive manner, at high RPM, high speeds, or in a
loaded condition (for trucks). Oil consumption for vehicles driven under these conditions will be more.
Blisko 0,5 litra na 1600 km przy normalnym użytkowaniu (bez pałowania) zgodnie harmonogramem przeglądów okresowych do przebiegu 58 tyś km ( w ramach okresu gwarancyjnego).
wiadaomo że im agresywniejsza jazda i wiecej zaworów to olej ma gdzie uciekać,
w książkach bmw również sa takie uwagi , choćby ksiazka do e12/e28 , gdzie pisze że nalezy się martwić jeśli spożycie będzie większe niż 1,5litra/1tyśkm. tylko że akurat w e28 miałem taki silnik że to co brał przez 12tyś mieściło się miedzy kreskami na bagnecie przy przebiegu prawie 300tyś.
jakby nie było to to że producent wspomina o tym w manualu jest po to żeby się nikt nie przyczepił że bierze , ale brać nie musi.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości