Przepięcie TOD'a

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Przepięcie TOD'a

Postprzez ByKoks » 06 cze 2013, 00:19

Sprawa pilna i gorąca aczkolwiek pewnie mało zrozumiała.. :)3


OD razu mówie ze automaty to zdecydowanie nie mój żywią. Sprawa wygląda tak - mam Troopa 3.5 (aktualnie 3.2 z froty) z TODem, niestety automat przestał jechać, do tyłu jeszcze szarpie do przodu ni cholery. Poziom oleju jest ok.. ale mniejsza o to - mam drugiego automata tyle ze z frontery 3.2 (komplet od silnika) Pytanie brzmi jak bezkolizyjnie przepiać Toda, rozumiem ze cały system mieści sie tylko i wyłącznie w reduktorze za skrzynią biegów. Wiec teoretycznie samo przekręcenie reduktora załatwia sprawa. Skrzynie z Froty wyjąłem dzisiaj, ta w Troopie jest jeszcze w aucie i nie przyglądałem jej sie dokładniej. Pytanie brzmi w którym miejscu odkręcić reduktor? bo widze dwie krawędzie to umożliwiające, jedna jest na uszczelce i rozumiem ze jest to pokrywa skrzyni, z drugiej strony jest pokrywa reduktora - wiec ten "łącznik" pomiędzy robi jednocześnie za dwie pokrywy pomiędzy?

Czyli element kulminacyjny - kręcić śruby imbusowe i przekładać od tej czesci czy mozna a nawet trzeba za płaskie?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nie ma dróg nie do pokonania, są tylko takie z którymi Trooper ma problemy przejechać ;]
Avatar użytkownika
ByKoks
 
Posty: 101
Dołączył(a): 16 cze 2010, 18:05
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki

Powrót do 1998-2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron