2.8 tdi - sterowanie podciśnień

Isuzu Trooper

2.8 tdi - sterowanie podciśnień

Postprzez tomkowx » 25 maja 2011, 18:34

Witam

Mam trzy pytanka
1. Kiedy mają się załączać i jakie mają zadanie elektrozaworki do których dochodzą podciśnienia pod maską? Bo moje nie reagują na odłączanie i podłączanie kostek elektrycznych, na żadnym nie ma zasilania.
2. Co by było jak bym przewód podciśnieniowy idący od intercoolera do pompy wtryskowej podłączył bezpośrednio pomijając te właśnie zaworki np jak w starych TD volkswagena.
3.Do czego służą mikrowłączniki pod pedałem gazu i na pompie wtryskowej?

Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam
tomkowx
 
Posty: 51
Dołączył(a): 19 wrz 2010, 18:21
Lokalizacja: Miłki k. Giżycka, Mazury

Re: 2.8 tdi - sterowanie podciśnień

Postprzez mariojura » 26 maja 2011, 08:49

Gdzieś na forum krąży schemat podciśnień. Poszukaj rozejrzyj się w nim i dojdziesz co do czego i kiedy. Przewód o którym piszesz idzie właśnie bezpośrednio do pompy a przy okazji zasila zaworki.
Trooper 2.8TDI
mariojura
 
Posty: 208
Dołączył(a): 16 paź 2008, 08:43
Lokalizacja: Ogrodzieniec, Jura Krakowsko Częstochowska


Powrót do 1983-1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości

cron