Witam, wreszcie stałem się posiadaczem Trupa. Kupiłem go od przesympatycznej pary z Krakowa. Pewnie wcześniej był już tu pokazywany samochodzik . Jestem bardzo zadowolony z autka. Isuzu czeka teraz na oponki w teren. Jest to benzyna z gazem, który trzeba wyregulować na stacji, bo często gęsto się dusi. Buda podniesiona, centralny zamek, dziś zostało zamontowane CB-Radio. Ogarniam powoli napędy i reduktor i cała technikę jazdy. Może ktoś chętny z okolic Łodzi na mały wyjazd edukacyjny ? Poniżej zamieszczam foty Trupa.
a tak z innej beczki, zapinanie napędów. Po każdym przełączeniu sprzęgiełek (zapinanie i odpinanie) muszę cofnąć te kilka metrów i dopiero wtedy do przodu? Rozumiem, że 4H zapinam na szutrze jak chce gdzieś szybciej dojechać (plus sprzęgiełka), a 4L zapinam na różnych przeszkodach i podjazdach. Na 4H zmieniać normalnie biegi od 1 do reszty. Na 4L zazwyczaj ruszałem z 3 lub 2...mogę normalnie zmieniać biegi wzwyż ? Trochę pytań, ale kto pyta ten nie błądzi.