Odgrzeję trochę kotleta, żeby nie zakładać nowego wątku. Trooper '91, 2,6
Coraz częściej po wrzuceniu jałowego obroty utrzymują się na 1500, 2000, a nawet czasami na 2500 (co już powoduje dyskomfort przy wrzucaniu biegów, że o spalaniu i hałasie nie napomknę).
Do tej pory pomagała przeważnie przegazówka, wtedy wracał na 1000. Teraz już z rzadka pomaga.
Sytuacja identyczna na PB i LPG
Zlokalizowałem (chyba) silniczek krokowy (coś takiego jak na zdjęciu), spisałem oznaczenie (A22000541), podreptałem do sklepu za rogiem i zonk.
Wujek google znalazł mi to w Wisconsin USA
, gdzie z przesyłką wychodzi jakieś 80 USD. Mam jeszcze dwa alternatywne numery części: 8942408180, 94240818
Tyle że po angielskiemu zwie się to Throttle Position Sensor, czyli
czujnik pozycji przepustnicy? To to samo?
Piszecie, że zmienialiście silniczek krokowy wielokrotnie - to jest to co ja namierzyłem, czy jeszcze coś innego? To moje znajduje się z tyłu za przepustnicą.
Pokierujcie Panowie
- - - -
Sam się pokieruje - to jednak nie to samo. Więc pytanie brzmi, gdzie u mnie jest silniczek krokowy?
- - - -
Aha, doczytałem - pod kolektorem
To nic, że sam ze sobą gadam, ważne że konstruktywnie
Ma ktoś jakieś zdjęcie i/lub numery tego ustrojstwa?