amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez kura77 » 02 lis 2011, 14:29

witam
Mam zamiar wymienić amortyzatory z większym skokiem i mocniejsze montka mam po lifcie 2+2 cale i koła 33/12,5R15 MT zastanawiam się nad tym
http://moto.allegro.pl/ironman-amortyza ... 65986.html
może ktoś wymieniał ostatnio i coć mi doradzi z góry dziękuje
kura77
 
Posty: 149
Dołączył(a): 17 wrz 2010, 15:22

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez PiotrR » 02 lis 2011, 22:04

Witaj. Zrobiłem lift 2 +100 kg na Ironmanie amortyzatory 4 sztuki + sprężyny tył ,przód fabryczne drążki skręcone na max. Auto jast bardzo twarde, wykrzyż gorszy niż na seryjnym. Jest stabilny ale jazda po kiepskim asfalcie to koszmar 0 komfortu na starym zawieszeniu płynął po dziurach .W terenie zdecydowanie lepiej , wyżej i pewniej zwłaszcza na trawersach. O wykrzyż powalczę ze stabilizatorem. Jeśli jeździsz na co dzień, to te+ 100 kg jest zbyteczne.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez pocieszny » 02 lis 2011, 22:18

piotr R napisał(a):wyżej i pewniej zwłaszcza na trawersach.

yyyy te 2 stwierdzenia w jednym zdaniu wykluczają się na wzajem :)21
prędzej, jest sztywniej niema wykrzyżu dlatego pewniej na trawersie,
ale wysokość ma wręcz odwrotne działąnie, im wyżej tym wywrotniej ;)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez PiotrR » 02 lis 2011, 22:28

Oczywiście masz rację co do wysokości auta i wywrotności w przechyle. Miałem na myśli że sztywniejszym czuję się pewniej w trudnych sytuacjach.
Takie kombi 3.1
PiotrR
 
Posty: 2154
Dołączył(a): 30 cze 2011, 20:20
Lokalizacja: WGM

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez kura77 » 03 lis 2011, 11:30

Autem na co dzień nie jeżdżę jak jade to przeważnie w teren. Mam na przedzie metalowy zderzak +wyciągarkę trochę to waży. Denerwuje mnie, ze przód nie robi tak jak powinien wszystkie wstrząsy nierówności przenoszone są na kierownicę. Dlatego mam zamiar wymienić amory na plus 2", amor skrętu, no i myślę przedłużyć łączniki stabilizatora o 5cm. Zastanawiam się jeszcze nad drążkami skrętnymi czy one czasami nie mają wpływu na komfort jazdy bo z taką opinia się spotkałem tylko nie bardzo rozumiem w jaki sposób mogą poprawiać :?: :?:
kura77
 
Posty: 149
Dołączył(a): 17 wrz 2010, 15:22

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez pocieszny » 03 lis 2011, 11:57

dłuższe amory nic nie dadzą, wymień na inne, albo na takie co będą wyrabiać, najlepiej na takie o regulowanej twardości wtedy będziesz móŋł dobrać odpowidnio do sztywności zawiasu,
jakieś Rancho lub Koni
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez kura77 » 03 lis 2011, 17:14

zastanawiam się nad czymś takimhttp://4wheelonline.com/Categories ... ryId=38103
myślę że jak robią osprzęt do liftu to mają dobrane amortyzatory
kura77
 
Posty: 149
Dołączył(a): 17 wrz 2010, 15:22

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez pocieszny » 03 lis 2011, 17:31

calmini to jeden z najgorszych amorów jaki niestety miałem okazje mieć to jest nawrt gorsze od BrytPartsa
pada po roku :)3
jakość zwykłego monroe, nawet nie advenure

jeśli chcesz czegoś z USA to szukaj Rancho 9000
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: amortyzatory do liftu 2"plus 2"

Postprzez wojtekkk » 03 lis 2011, 21:29

co do długości przednich amorów to jaeżeli nie robiłes przekładki swożnia to tu dłuzszy nic nie da
co do drążków- to element sprężysty czyli ma wpływ na twardosć zawieszenia- powinienes to odczuć nawet po podkręceniu. Przy dodatkowym obciażeniu przodu to jak najbardziej jakieś HD. A amorek skrętu jak najbardziej ulży dla rąk- pomyśl może o jakiś dostepnych u nas-np.LR -dorobienie mocowania nie powinno stwarzać problemów- w zasadzie to 2 kawałki kontownika i i 4 ubolciki
mania 3,1tdi---+2,safari,........plany już są ale szukam sponsora
wojtekkk
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 lis 2010, 13:36
Lokalizacja: podlasie


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron