Silvestr napisał(a):Musisz pamiętać aby przedni napęd załączać tylko w takich warunkach jak śnieg, błoto, piasek... W przeciwnym razie w skrzyni rozdzielczej dochodzić może do sporych przeciążeń - w końcu w Trooperze masz blokadę międzymostową - napęd idzie równo na przód i na tył 50% / 50%. Na asfalcie tylko przy jeździe na wprost będzie OK (przy takich samych oponach), ale przy skręcie koła przednie i tylnie jadą po różnych torach - stąd właśnie hamowanie.
wichura 75. napisał(a):dokładnie tak jest ja mam to samo na aswalcie on ma blokade kół przy napędzie 4x4 z którego roku twój jest???? ja mam problemy przy przełączaniu strasznie długo to trwa a czasami nie chce rozłanczać wogóle jutro założe temat właśnie o to (ja mam elektroniczne przełączenia napędu a ty?)
wichura 75. napisał(a):acha kumpel ma hamera i pourywał wszystko bo wjechał na aswalt z blokadą kół .Przy toyotach masz odzielny guzik no ale one mają dwa lewarki nie wiem czy to jest różnica ja mam jeden ,nie będe tematu nowego zakładał bo to prawie ten sam tytuł chyba że admin ma na ten temat inne zdanie?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości