Nahen/thor_ napisał(a):Swoją droga to jestem ciekawy gdyby po takim zdechnięciu z przyczyn tej kostki podłączyć kompa to co by pokazał?
MG555 napisał(a):w sobotę zamówiłem w serwisie Opla czujnik wysokiego ciśnienia oleju-690zł, a wiązka tak z ciekawości kosztuje ok.950zł.
co to może być. Czy jest możliwe w garażowych warunkach wyjcie pompowtrysków i sprawdzenie tych oringów i podkładek ? I jeszcze jedno pytanie gdzie dokładnie znajduje się i czy wogule występuje ten zawór zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia ?
tomaszsuplicki napisał(a):JAKA POMPA??????
Pablooo napisał(a):No to wróce ponownie do mego wątku, że auto gaśnie podczas jazdy... Jakiś dobry tydzień temu jak auto wjechało na podwórze, tak z rana już nie odpaliło (przyszły większe mrozy). Prawie tydzień walczyliśmy z problemem odpalenia i okazało się, że nie łączy przekaźnik od Anti-thefta. Udało mi się ,póki co, pożyczyć go od znajomego (Jakby kto miał na zbyciu to jestem chętny do kupna) i auto odpaliło:) . Ale nie zniknął problem gaśnięcia. Wszystko wskazywało na czujnik ciśnienia oleju, więc auto do garażu i demontaż. A tu zdziwienie, bo czujnik był już wymieniany , tylko że tak robota spierd..... ,bo kostka która do niego wchodzi i nie miała zaczepu - został urwany i stąd było brak styku. Zostało to naprawione i doszedł jeszcze jeden problem. Rurka, która podaje olej miała zniszczony oring i stąd też mogły być problemy z brakiem ciśnienia i ciężkim zapalaniem. Nowy oring dany, wszystko skręcone i póki co auto chodzi i nie gaśnie
Także mam nadzieje, że te teraz sobie trochę pojeżdże, w końcu na takie warunki jest stworzone:)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości