Działać to będzie, o ile założysz drogowe z 55W a nie 110W na szt. Ale moim zdaniem nie warto, bo i tak taka instalacja nie będzie zgodna z warunkami technicznymi określonymi w kodeksie i każdy misiek może zatrzymać Ci dowód, nie mówiąc o przeglądzie technicznym.
Drogowe światła, również te dodatkowe, muszą wyłączać się automatycznie po przełączeniu na mijania. Natomiast przeciwmgłowe - zależnie od wersji Montka, albo nie są w ogóle sprzężone z obwodem świateł głównych (i tu znowu prawny zonk), albo wyłączają się przy przełączeniu właśnie na drogowe (tak powinny działać przeciwmgłowe przednie wg polskiego prawa).
Kiedyś na tym forum umieszczałem schemat instalacji dla dodatkowych świateł drogowych (dalekosiężnych), który sam następnie zrealizowałem. Koszt minimalny, a działa to bez zarzutu. Dodatkową zaletą jest to, że przy mignięciu światłami włączają się wszystkie cztery reflektory, co na drodze nie pozostawia żadnych wątpliwości dla adresata takiego ostrzeżenia