paro napisał(a):a ile to cudo ma najechane km ? przynajmniej licznikowo.rozrząd robisz po pierwszych 100tys a potem co 60...no ale to tylko teoria i jakoś nie znajduję sprzężenia pomiędzy jakością napinaczy i paska rozrządu z białym dymem o którym piszesz.zapchany filtr powietrza to raczej powinno kopcić na czarno.poczytaj posty na forum to coś pewnie znajdziesz podobnego ale ja bym bardziej obstawiał układ paliwowy w tym wtryski.filtry,oleje to elementarz więc nad tym to się raczej długo nie zastanawiaj.
paro napisał(a):jak pamiętam Twoja fura miała swoją zacną cenę i trochę stała na allegro....jesli tego już nie zrobiłeś dolej świeżej ropy pod korek.
skiczu napisał(a):A płyn chłodniczy nie znika?
ułan napisał(a):Kolego a jakie koszty były takiej przyjemności i w jaki sposób można zdiagnozować czy to uszczelka ?
piotr R napisał(a):ułan napisał(a):Kolego a jakie koszty były takiej przyjemności i w jaki sposób można zdiagnozować czy to uszczelka ?
Auta jeszcze nie naprawiałem stoi od miesiąca. Koszty to około 2000 żeby zrobić to porządnie. Jeśli głowica nie ucierpiała może będzie taniej.
Awarie spowodował mechanik wymieniając turbinę, spuścił płyn i zdemontował zbiornik wyrównawczy. Potem zagrzał silnik sprawdził że działa turbo oddał mi samochód. Wyjechałem z warsztatu po 2 km zobaczyłem że temperatura rośnie. Wróciłem do niego ,w chłodnicy brakowało cztery litry wody a zbiornik leżał w kącie warsztatu. Od przegrzania silnika do awarii przejechałem ok 2500 km.
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 106 gości