gumirek napisał(a):... Przy równoległym połączeniu mamy 2 x 52 Ah, czyli 104 Ah. ...
A powiedzta no chłopoki, bo sie nie znam, jak to jest w naszych montkach/tropkach - równolegle czy szeregowo i co to daje
gumirek napisał(a):... Przy równoległym połączeniu mamy 2 x 52 Ah, czyli 104 Ah. ...
piotrck napisał(a):wstawiłem 110 ah z pradem rozruchu 750. do duzej ilości wyładowań Schnajder ENERGY PLUS
"akumulatory specjalnie zaprojektowane dla zastosowań wymagających głębokich wyładowań, np. do motorówek, przyczep campingowych, w systemach oświetleniowych i nawigacyjnych, wózkach inwalidzkich i podnośnikach" Tak podaje producent ..................... Zobaczę jak będzie się sprawował.
piotrck napisał(a):kupiłem Expedition Plus AGM 95 ah zadowolony jestem, ten poprzedni o który pytasz poszedł do przyczepy kempingowej ( śmiało mogę polecić te akumulatory )
piotrck napisał(a):piotrck napisał(a):kupiłem Expedition Plus AGM 95 ah zadowolony jestem, ten poprzedni o który pytasz poszedł do przyczepy kempingowej ( śmiało mogę polecić te akumulatory )
Dzisiaj się popsuł.
Pytanie : mam w standardzie jeden Aku i jak już wymieniać to na dwa , jeden rozruchowy drugi tak zwany Hotelowy . Po separatorze . I drogie bravo , jaki ma być główny a konkretnie prąd rozruchu ?
miras7 napisał(a):Da radę ale będzie potrzebował trochę czasu. Ja jednak zdecydowałem wymienić altek. Skorzystam z doświadczeń kolegi ~ksenia i kupię 90A z Transita. Myślałem o Twoim pomyśle i jak będę zmieniał kiedyś aku to pójdę tą drogą.
PS. Mam podstawę dla Ciebie, ale szukam jeszcze pałąka do mocowania aku.
piotrck napisał(a):miras7 napisał(a):Da radę ale będzie potrzebował trochę czasu. Ja jednak zdecydowałem wymienić altek. Skorzystam z doświadczeń kolegi ~ksenia i kupię 90A z Transita. Myślałem o Twoim pomyśle i jak będę zmieniał kiedyś aku to pójdę tą drogą.
PS. Mam podstawę dla Ciebie, ale szukam jeszcze pałąka do mocowania aku.
Nic nie wiem o altku z Transita ,..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość