danti napisał(a):Na ramę uważaj, szczególnie przednia i tylna poprzeczka.
benzyny 3,5 czy 3,2 bardzo fajne, dizel 3,1 mułowaty ale bardzo fajny, dizel 3.0 zajebisty silnik - mocny i elastyczny, ale nie mógł w nim grzebać nikt nie mający pojęcia, bo mogą być problemy
Starkes napisał(a):Witam wszystkich bardzo serdecznie.
FFK napisał(a):Mój 3,2 V6 na benzynce lata jak marzenie, tylko z LPG mam problem....
Starkes napisał(a): Chciałem diesla - bo chciałbym mieć możliwość brodzenia ale jak zobaczyłem jak radzi sobie z tym V6
to jestem zdecydowany na 90% na 3.5 V6 w automacie. ...
prędki 12 napisał(a):miałem 3.1d super ale ciągle mało mocy po wymianie turbo z IHI na GARRETTA ZE ZMIENNĄ GEOMETRIĄ MOC BYŁA OJ BYŁA mam teraz 3.2 v6 jest bardzo ok załozyłem lpg początki porażka ale po założeniu BLOSA BRC niema różnicy czy to bęzyna czy lpg marzenie i nie boi się wody na temat 3.0 dtl nie wypowiadam się bo nie znam tego silnika ale 3.5 v6 moc jest z tobą jezdzi jak dobra osobówka i spalanie w miare jak na to auto
uff napisał(a):FFK napisał(a):Mój 3,2 V6 na benzynce lata jak marzenie, tylko z LPG mam problem....
LUCYFER napisał(a):Podziękował,
nie psuje się?, bo mówią że alfa się psuje średnio co 16s
danti napisał(a):skąd jesteś??
pocieszny napisał(a):jak mam zniechęcić to prosze bardzo
-geometria przodu przy odpowiednim traktowaniu przestawia się jak w osobówce
-rama jest ekologiczna
-wieczny problem z czujnikami (wiem są po 5-10-15PLN ale niektóre po 700)
-dobry olej do reduktora i skrzyni bo w zimie zakatujesz (5W30 dobry syntetyk byle bez dwusiarczku molibdenu)
-części trzeba wiedzieć gdzie zamawiać
-mechanik musi być kumaty
-nic nie pasuje z żuka, nysy, c330 i tym podobnych
-nie kupuj montereja kup Troopera to japończyk a nie niemieckie hawno
-sie nie psuje nie będziesz miał kolegów jak "LR Owners Club"
-części zamawiasz w sklepie a nie ściągasz z innych krajów nie rozwiniesz obcych języków
-każdy ci powie że to nie robi w terenie, to większa i cięższa frota, do tego brzydka
-na drodze Ci nikt nie pomacha
-wszytko trzeba robić samemu a nie idziesz do sklepu czy alledrogo i kupujesz jak do patrola
no na razie tyle coś jeszcze się znajdzie,
ide poj3eździć montkiem
pocieszny napisał(a):jak mam zniechęcić to prosze bardzo
-geometria przodu przy odpowiednim traktowaniu przestawia się jak w osobówce
-rama jest ekologiczna
-wieczny problem z czujnikami (wiem są po 5-10-15PLN ale niektóre po 700)
-dobry olej do reduktora i skrzyni bo w zimie zakatujesz (5W30 dobry syntetyk byle bez dwusiarczku molibdenu)
-części trzeba wiedzieć gdzie zamawiać
-mechanik musi być kumaty
-nic nie pasuje z żuka, nysy, c330 i tym podobnych
-nie kupuj montereja kup Troopera to japończyk a nie niemieckie hawno
-sie nie psuje nie będziesz miał kolegów jak "LR Owners Club"
-części zamawiasz w sklepie a nie ściągasz z innych krajów nie rozwiniesz obcych języków
-każdy ci powie że to nie robi w terenie, to większa i cięższa frota, do tego brzydka
-na drodze Ci nikt nie pomacha
-wszytko trzeba robić samemu a nie idziesz do sklepu czy alledrogo i kupujesz jak do patrola
no na razie tyle coś jeszcze się znajdzie,
ide poj3eździć montkiem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości