FORST napisał(a):DACIA lepsza od Isuzu bo nie ma tak porąbanego silnika -- JACUBS ma rację pojeżdzić troszeczkę i sprzedać bo Trooper 3,0dti to straszna mina nadrabia tylko wyglądem wyposażeniem i komfortem żeby był łatwy dostęp na rynku do wtryskiwaczy to jeszcze byłoby coś trzymało by się w zapasie
JACUBS napisał(a):Trooper 3.oDti sprawuje sie rewelacja auto jest nadzwyczaj komfortowe w prowadzeniu nic nie puka nic nie stuka nie cieknie i nie ściąga ,skrzynia cicha ,silnik prawie niesłyszalny ,oszczędne nie wychodzi powyżej 8,5 litra diesla na 100km (skrzynia manual)
jak by jeszcze ktoś wiedział ile oleju wchodzi do skrzyni manual i mostów ,reduktora to by było super o gniazdo diagnostyczne zapytam na forum niemieckim i szwedzkim tam powinni wiedzieć czy jest wogóle OBD II nie piszcie tylko że jest naprzeciwko fotela bo go nie ma pod deską też nie myslę że ktoś go odpiął i wydupczył z wiązką gdzieś pod plastiki konsoli --z tą regeneracją wtrysków po 300 zł to by była rewelacja bo to całkiem dobra cena !!
JACUBS napisał(a):Trooper 3.oDti sprawuje sie rewelacja auto jest nadzwyczaj komfortowe w prowadzeniu nic nie puka nic nie stuka nie cieknie i nie ściąga ,skrzynia cicha ,silnik prawie niesłyszalny ,oszczędne nie wychodzi powyżej 8,5 litra diesla na 100km (skrzynia manual)
jak by jeszcze ktoś wiedział ile oleju wchodzi do skrzyni manual i mostów ,reduktora to by było super o gniazdo diagnostyczne zapytam na forum niemieckim i szwedzkim tam powinni wiedzieć czy jest wogóle OBD II nie piszcie tylko że jest naprzeciwko fotela bo go nie ma pod deską też nie myslę że ktoś go odpiął i wydupczył z wiązką gdzieś pod plastiki konsoli --z tą regeneracją wtrysków po 300 zł to by była rewelacja bo to całkiem dobra cena !!
pocieszny napisał(a):część ma komputer z imobilizerem fabrycznym kodowanym w kluczyku, nie da się tegoo wyciąć trzeba by kompa zmieniać (co jest bez sensu bo w toopie to nei pada)
3.0 ma fajny dół i dobrą dynamike można ten silnik spokojnie wykręcić do 170 kucy i wtedy na prawde już zapierdala
spokojnie znosi oponke 285x75x16 (czyli 33 cale)
jeździ fajnie jak się dba i zrobi to co trzeba to śmiga jak ta lala
koluniu napisał(a):Spokojnie to można do ponad 190km i ok440Nm i wtedy to dopiero zapierdala! Z ciekawostek to spala ok 1l/100km mniej! Oczywiście po pierwszej fazie radości!
koluniu napisał(a):Spokojnie to można do ponad 190km i ok440Nm i wtedy to dopiero zapierdala! Z ciekawostek to spala ok 1l/100km mniej! Oczywiście po pierwszej fazie radości!
danti napisał(a): Dasz radę >200KM i >500 Nm:)?
danti napisał(a):koluniu napisał(a):Spokojnie to można do ponad 190km i ok440Nm i wtedy to dopiero zapierdala! Z ciekawostek to spala ok 1l/100km mniej! Oczywiście po pierwszej fazie radości!
Dasz radę >200KM i >500 Nm:)?
peterek66 napisał(a):Ta...danti napisał(a): Dasz radę >200KM i >500 Nm:)?
Ty go nie podpuszczaj Danti, nieeeepodpuszczaj!!!
peterek66 napisał(a):Ta...danti napisał(a): Dasz radę >200KM i >500 Nm:)?
Ty go nie podpuszczaj Danti, nieeeepodpuszczaj!!!
koluniu napisał(a):danti napisał(a):koluniu napisał(a):Spokojnie to można do ponad 190km i ok440Nm i wtedy to dopiero zapierdala! Z ciekawostek to spala ok 1l/100km mniej! Oczywiście po pierwszej fazie radości!
Dasz radę >200KM i >500 Nm:)?
Zobaczymy w poniedziałek może wtorek, dam znać bo nie wiem czy sprzęgło nie będzie się ślizgać. W octawi 1,9tdi przy 270km i 510Nm nie kleiło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości