Wyciągnięcie alternatora

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Wyciągnięcie alternatora

Postprzez hassan » 02 lip 2013, 19:26

Hej,
zabrałem się dzisiaj za wyciąganie altka i trafiłem na mały problem. Wszystkie śruby, paski i takie tam są już zdjęte, ale dotarłem do momentu wakupompy. Próbowałem odkręcić jeden z przewodów, ale zaczął się sączyć olej - jako że operację przeprowadzam pod blokiem, to od razu przerwałem nie chcąc upaprać chodnika. I teraz pytanie jak się zabrać do odpięcia pompy?
Obrazek
czy odpiąć wąż nr 2 w pierwszej kolejności czy może 1? Dużo tego oleju zleci?


I pytanie mam jeszcze przy okazji jedno :D
Od góry wakum odchodzi wąż wchodzący do takiego "pudełka" przy akumulatorze. Do niego wchodzi też zdaje się jeden sztywny wąż od klimy. A z tego co mi sie wydaje więcej tam nic nie dochodzi. Co to za cholerstwo jest w ogóle?
Obrazek
był: Opel Monterey A 3.1 LTD '96, 265/75/16 BFG AT, +2" Lovells
jest: VW Transporter T3 Syncro

nigdy nie mów nigdy...
Avatar użytkownika
hassan
 
Posty: 599
Dołączył(a): 31 paź 2008, 14:31
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wyciągnięcie alternatora

Postprzez wojtekkk » 02 lip 2013, 21:24

ten zbiornik to tylko na powietrze i przewód z niego nie idzie do klimy a raczej na serwo
mania 3,1tdi---+2,safari,........plany już są ale szukam sponsora
wojtekkk
 
Posty: 937
Dołączył(a): 22 lis 2010, 13:36
Lokalizacja: podlasie

Re: Wyciągnięcie alternatora

Postprzez miras7 » 02 lip 2013, 22:39

Zbiornik podciśnienia, jeśli tak to można nazwać. Lub jak kto woli akumulator podciśnienia.
Pod alternator podłóż szmatę i wystarczy. Oleju wyleci tyle co z pompki i ewentualnie przewodów. Przy montażu pod króciec 1 warto dać nowe uszczelki miedziane .
Avatar użytkownika
miras7
 
Posty: 1797
Dołączył(a): 06 sie 2012, 19:41
Lokalizacja: Wrocław/Milicz


Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 131 gości

cron