Dzięki zrobiłem tak jak radziłeś. Robota okazała się dość prosta . Zaznaczyć należy położenie wału od strony mostu względem położenia od strony skrzyni ponieważ wał jest wyważany i aby uniknąć nieporządanych wibracji należy skręcić całość tak jak było przed demontażem.
Podpora z Transita wygląda na pierwszy rzut oka na delikatniejszą ale po bliższych oględzinach doszedłem do wniosku że różni się tylko obudową. W terenówkach jest masywniejsza
Rozstaw otworów które służą do przymocowania podpory do ramy oryginalnie wynosi 9,5cm a w podporze Transita 14,5. Należało więc przyciąć po centymetrze z każdej strony "wąsy" obudowy Transita aby mieściła się w miejsce mocowania. A następnie przewiercić nowe otwory o rozstawie 9,5cm. Ponieważ jak wspomniałem obudowa podpory Transitowej jest delikatniejsza podpora ta w porównaniu do oryginału jest o 3cm niższa. Należy więc podczas montażu podłożyć 3cm-owe dystanse pomiędzy ramę a podporę.