Wieża30 napisał(a):kolego morzesz po to masz regulowane przednie zawieszenie na tył kupujesz dłurzsze sprerzyny ja dodał bym do tego dystanse na koła albo felgi odsadzone no i opony jakies terenowe 32'' cale wejdą bez przeróbek nadkoli i w prosty sposób masz auto do terenu no wiadomo na czarnym bym wtedy nie radził przekraczać 100 kmh więc się zastanów czego chcesz jesli się tylko lansujesz po czarnym to nie warto . Osobiśćie ja bedę tak swoje auto przerabiał zreszto co to za przeróbka no troche kluczem pomachać i spręrzyny wymienić nic prostrzego
Dlatego jeżeli ktoś nie planuje do przesady taplać autka spokojnie da rade na takich oponach czy nawet większych. ale powinien tez pamietać o tym że np gwałtowne ruszanie ("z piskiem") na przyczepnym podłożu tez może nagle w takim ukladzie skończyć most albo połączenie kół z półosiami.
I natychmiast przyczepko - cysterny .kupienie Hummera
monterey trojmiasto napisał(a):te podnoszenie troopera czy montereya to ogolnie wileki kit. jezdze takim autem i prowadze szrot wiec scignolem se takiego z angli na czesci , chialem na nim poeksperymentowac to podnoszenie wiec krecąc to srubo na klucz 27 o ktorej wszyscy pisza kreciłem na maksa ile sie dało i auto podnisło sie raptem o 1,5 cm
SUPER TROOPER napisał(a):( przy wiekszych kolach zreszta tak trzeba zrobic )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości