opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Isuzu Trooper

opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 22 sty 2014, 22:31

przerabiam własnie tamat swapa merca2.5 do troopka 2.2td i problemem jest to ze silnik wyjchodzi wyzej niz od oryginału i zeby go opuscic mam dwie opcje, przerabiac miske olejowa albo opuscic nizej drazek kierowniczy i wolałbym ta druga opcje,
przerabiał ktoś podobny temat?
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez swistak » 23 sty 2014, 01:48

kolego ciekawy projekt, powiedz coś więcej na ten tema [ z jakiego auta silnik- miska i z której strony ma garba i czy elektroniczna pompa czy mechaniczna] postaram się coś pomóc
2.8 td long 90'
swistak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 05 lis 2012, 20:54

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 23 sty 2014, 19:43

silnik z merca 124 2.5 5cyl na zwykłej rzędowej pompie,a miska niestety ma garba z przodu, skrzynia ori merc a reduktor najprawdopodobniej gaz69,
Panowie a z czego by chłodnice podpasowac z elektrycznymi wentylatorami, bo wiskoza sie chyba juz nie zmiesci po pierwszych przymiarkach
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez swistak » 24 sty 2014, 00:52

Wisko wywal od razu i daj tuningowe wentylatory, jak chodzi o chłodnicę to dopasuj sobie taką jak będzie ci odpowiadać[ nie wiem jak wychodzą rurki z silnika na którą stronę]
Teraz jak chodzi o miskę to z tego co się rozejrzałem to żadna inna nie podejdzie i musisz spawać swoją.
Ile ci brakuje do posadzenia silnika teak żeby nie opierał się o miskę
Ja u siebie myślałem o przemodelowaniu ściany grodziowej żeby silnik był pod innym kontem [mi przeszkadza przedni most z trupka]
2.8 td long 90'
swistak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 05 lis 2012, 20:54

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pocieszny » 24 sty 2014, 01:02

przedni most da się kawałek przesunąć do przodu i w dół (ma to sens jeśli przy okazji kręcisz drążki :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez swistak » 24 sty 2014, 01:33

ale nie z 15 cm
2.8 td long 90'
swistak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 05 lis 2012, 20:54

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pablos » 24 sty 2014, 20:01

Ile kucyków ma Twoja motorownia 84 czy 92 KM i bez turbo ??. Silniki 2.5D były montowane w G-klasie modele W460 oznaczenie silników OM602.938 lub OM602.939. Pytanie czy miska w G-klasie jest identyczna czy może jakaś inna??
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 24 sty 2014, 21:51

dzieki pablos, ale niestety ta sama a silnik bez turba ale ile koni to nie wiem. rok 89
temat drazka ogarniety, został zamontowany do gory nogami i odwrócony o 180 stopni,silnik poszedł duzo nizej,
Panowie od czego szukac zgrabnej chłodnicy i najlepiej z dwoma wentylatorami elektycznymi,rurki wychodza podobnie jak w troopku
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pablos » 24 sty 2014, 23:25

No to git że robota idzie do przodu, a powiedz jakie wymiary wymiary tej chłodnicy potrzebujesz dł/wys/gr i jak ma wyglądać podłączenie?? W wolnej chwili zerknę w katalogi i myślę że coś się znajdzie.
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez FFK » 25 sty 2014, 00:01

2 wentylatory masz w VW T4. Ja mam w swoim 1.9 TD własnie z dwoma wentylatorami, ale nie powiem jak rurki idą bo nie wyciągałem.
Isuzu Trooper 2000r 4JG2 :)

Był:
Opel Monterey 3,2 V6 1993r. - zepsuty w AB Servis :(
Avatar użytkownika
FFK
 
Posty: 730
Dołączył(a): 02 paź 2012, 20:12
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 30 sty 2014, 19:52

wymiary jakie zmiesci sie chłodnica to 65-70cm długosci i 45cm wysokosci, gr obojetne chyba byle by w miare płaski wentylator był a najlepiej dwa,
Panowie a jaka wydajności na pompa wspomagania z troopka 2.2td, bo nie wiem czy kombinowac z orginalna z tropka czy załozyc z merca, ta z merca ma 110bar,a jak załoze ta z tropka to potrzebuje srednice szajby na wale zeby nowa szajbe dorobic na pompe bo w tropku pasek jest klinowy a w mercu wielorowkowy
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pocieszny » 30 sty 2014, 21:47

jak potrzebujesz wysokociśnieniową to popatrz na VW, tanie łątwo dostępne, albo jeep tam masz chyba nawet 130 bar
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pablos » 31 sty 2014, 00:22

tu masz przykład http://allegro.pl/chlodnica-wody-wentyl ... 62440.html
a tu przydatny katalog http://webshop.nissens.com/Product , na fotkach masz wymiary ;)
u ciebie króćce do wody mają mieć chyba fi 36 mm
Załączniki
bd4d73f7-539e-408f-8e8b-1875d57e2768.jpg
bd4d73f7-539e-408f-8e8b-1875d57e2768.jpg (40.77 KiB) Przeglądane 8248 razy
3904762440_1.jpg
3904762440_1.jpg (134.05 KiB) Przeglądane 8248 razy
3904762440.jpg
3904762440.jpg (147.71 KiB) Przeglądane 8248 razy
'89 Trooper LONG 2,6i LPG
Avatar użytkownika
pablos
 
Posty: 168
Dołączył(a): 03 sty 2010, 14:29
Lokalizacja: Krosno woj. Podkarpackie

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 31 sty 2014, 09:49

o takie cos mi chodziło własnie pablos, dzieki
panowie ale wysokocisnieniowa mam z merca tylko czy bedzie odpowiednia do wspomagania z troopka?
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez pocieszny » 31 sty 2014, 11:10

najwyżej lżej będzie chodzić ;) i po jakimś czasie może wypchać uszczelniacze (nie prędko)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: opuszczenie drazka kierowniczego srodkowego

Postprzez 0goly » 01 lut 2014, 20:55

Panowie zmierzył by ktoś średnice zewnętrzna koła pasowego na wale w troopku 2.2td
0goly
 
Posty: 37
Dołączył(a): 13 kwi 2012, 20:38


Powrót do 1983-1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości