Trolly Wally napisał(a):Aha, im bardziej brudny będzie Twój wózek, tym bardziej podobać się będzie wszystkim mamuśkom po trzydziestce, które już się znudziły swoimi Golfami i Corsami
Trolly Wally napisał(a):Ja jeżdżę RS-em, benzyna + LPG i automat. Po pierwsze, krótki wbrew pozorom jest całkiem dużym autem. Ogólnie w Trooperze/Monterey'u siedzisz wysoko, widoczność genialna, patrzysz na wszystkich z góry i do tego lusterka masz wielkie jak w ciężarówce. Jakbyś ich nie ustawił, to i tak wszystko widać. W środku ma przyzwoitą ilość miejsca, bagażnik też jest wystarczający na krótsze wycieczki, a w mieście, gdzie w zasadzie wozisz jedynie teczkę do pracy i zakupy wieczorem, w zupełności wystarcza. Pamiętaj tylko, że RS jest autem 4 osobowym. Jeśli przewidujesz wożenie większej ilości osób, to kup długiego.
Moja konfiguracja z gazem pierwszej generacji pali około 18-20l/100km w mieście i około 15l/100km w trasie. W mieście benzyna ma zdecydowane zalety. Zwłaszcza jeśli lubisz pierwszy startować z pod świateł a ten silnik potrafi pchnąć dwie tony stali. I do tego ryczy jak szalony. Najpierw Cię słychać, a dopiero później widać.
Z resztą, dla mnie to też jest główne auto. Wożę nim córkę do przedszkola i własny tyłek do pracy.
Aha, im bardziej brudny będzie Twój wózek, tym bardziej podobać się będzie wszystkim mamuśkom po trzydziestce, które już się znudziły swoimi Golfami i Corsami
Trolly Wally napisał(a):Ja jeżdżę RS-em, benzyna + LPG i automat. Po pierwsze, krótki wbrew pozorom jest całkiem dużym autem. Ogólnie w Trooperze/Monterey'u siedzisz wysoko, widoczność genialna, patrzysz na wszystkich z góry i do tego lusterka masz wielkie jak w ciężarówce. Jakbyś ich nie ustawił, to i tak wszystko widać. W środku ma przyzwoitą ilość miejsca, bagażnik też jest wystarczający na krótsze wycieczki, a w mieście, gdzie w zasadzie wozisz jedynie teczkę do pracy i zakupy wieczorem, w zupełności wystarcza. Pamiętaj tylko, że RS jest autem 4 osobowym. Jeśli przewidujesz wożenie większej ilości osób, to kup długiego.
Moja konfiguracja z gazem pierwszej generacji pali około 18-20l/100km w mieście i około 15l/100km w trasie. W mieście benzyna ma zdecydowane zalety. Zwłaszcza jeśli lubisz pierwszy startować z pod świateł a ten silnik potrafi pchnąć dwie tony stali. I do tego ryczy jak szalony. Najpierw Cię słychać, a dopiero później widać.
Z resztą, dla mnie to też jest główne auto. Wożę nim córkę do przedszkola i własny tyłek do pracy.
Aha, im bardziej brudny będzie Twój wózek, tym bardziej podobać się będzie wszystkim mamuśkom po trzydziestce, które już się znudziły swoimi Golfami i Corsami
danti napisał(a):ohhh tak
Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 100 gości