problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Isuzu Trooper/Bighorn, Opel Monterey, Holden Jackaroo, Honda Horizon, Acura SLX

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez pocieszny » 13 kwi 2014, 19:46

le śruby do dokręcania głowicy bierze się zawsze nowe, przynajmniej tak wszytkie stare mechaniory robić (stare to ponad 60 lat) :)2
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez 8P8C » 13 kwi 2014, 19:55

Ale wg Autodaty Isuzu nie kaze zmieniac śrub na nowe :)
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez peterek66 » 13 kwi 2014, 21:52

Ta... 8-)

:)2 :)2 :)2
BYŁ: Montek 3.2 V6 1992 Obrazek Obrazek
JEST Citroen ZX Aura 1.9 TD i zapierdala jak należy :twisted:
peterek66
 
Posty: 811
Dołączył(a): 18 gru 2010, 22:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez pocieszny » 13 kwi 2014, 22:10

a według inżynierii materiałowej nie ma szans zachować odpowiednich parametrów starymi śrubami :)21
autodata to nie jest wyznacznik jakości, tak po prawdzie jest wyznacznikiem bylejakości, co potwierdzi połowa posiadaczy francuskich (i nie tylko) pojazdów :)21
ale jak se tam stryjenka woli, tyle że jak już ktoś robi sobie remont porzadnie to nie widze sensu żydzic na śrubach
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez 8P8C » 13 kwi 2014, 22:38

No dobra... to teraz z punktu widzenia inżynierii materiałowej.. co się bardziej rozciągnie.. stalowa śruba ??? czy gwint w aluminiowym bloku silnika ???
I żeby nie było... oczywiście zgadzam się z twierdzeniem ze jeśli ma być porządnie.. to muszą być nowe śruby

:)
C16NZ,C18XE,X20XEV,6VD1,G6CU
8P8C
 
Posty: 235
Dołączył(a): 09 cze 2010, 20:37
Lokalizacja: łódź

Re: problem z zapłonem na2 cylindry nie pali

Postprzez pocieszny » 14 kwi 2014, 08:52

teoretycznie masz racje ale praktycznie nie do końca, stal śruby nie są aż tak twarda, śruby do głowicy są dość plastyczne a alu czy też żeliw bloku jest bardzo twardym i mało plastycznym kawałkiem aluminium, zresztą alu jest z natury mało plastyczne, prędzej pęknie niż się rozciągnie, dlatego też lepiej jest założyć nowe (zakładając że robimy porządny remont na lata, a nie na chybcika)
Maxiu 2,5 biturbo :)21
Patrol 4,2 :)21
pocieszny
 
Posty: 3904
Dołączył(a): 30 paź 2010, 18:39
Lokalizacja: Jordanów

Poprzednia strona

Powrót do Isuzu Trooper II / Opel Monterey A (1992-1997)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości