Obsady wtrysków na 95% nie spowodują wymiany paliwa z płynem chłodniczym. Jeżeli to coś przy nich albo przy uszczelnaiczach to za rurą wydechową czyłbyś wyraźnie nieprzepaloną ropę która by się lała razem ze spalinami.
Jeżeli chcesz sam próbować to na dzień dobry sprawdż czy nie ma gdzies wycieków z układu chłodzenia. Objawy jaki eopisujesz moga miec wiele przyczyn od najprostszych do cholernie drogich
.
Filtry paliwa, jest zima może gdzies coś przymaraz i zanim sie dostatecznie nagrzeje sa problemy z podawaniem paliwa a sam start i pierwsze cykle pracy moga się odbywac na paliwie które jest "na silniku" już za felernym filtrem. Świece, same pompowtryski moga być do sprawdzenia (na początek ich uszczelniacze) ale tu ślady paliwa w układzie chłodzenia nie pasuja zbytnio...
Nie chcę być złym prorokiem ale jeżeli faktycznie masz paliwo w płynie to zapowiada się coś "większego".