Przy okazji porządkowania podciśnień zrobiłem odkrycie. Mam pompę wtryskową od silnika bez turbo albo ktoś założył turbo i intercooler do silnika w wersji bez turbo. Wyjaśniło się czemu mój Montek nigdy nie dymi i rozpędza się z wdziękiem pociągu towarowego... Pompa którą mam nie ma doprowadzenia ciśnienia z turbosprężarki. I tu doszedłem do wniosku, że mogę bezkarnie nieco zwiększyć dawkę paliwa...Ktoś próbował to robić?
Ale były takie 3.1 bez turbo? Może nie podłączone lub czegoś innego brakuje Tak na szybko przejrzałem Allegro i tam wszystkie pompy są do turbo... Wrzuć fotkę pompy z widoku jedynego dostępnego, czyli od góry
No, obejrzałem dokładnie. Ta puszka od boost compensatora ma UŁAMANY króciec Pomyśleć, że przejeździłem tak 25 tys km... Będę musiał poszukać zepsutej p-py albo porzeźbić. A 4JG2 jest też w wersji bez turbo - są rysunki w serwisówce.
No to ładnie Jak to tylko kwestia króćca to bym porzeźbił. Jak byś mi jakoś przesłał tę puszkę to bym to zrobił (gratis), ale dopiero we wrześniu, bo przed urlopem nie zdążę. Jak by co to śmiało.
orientuje się ktoś od czego jest ten potencjometr? Kostkę od niego widać na kolegi zdjęciach. Ma małą regulację (pod śrubą na płaski śrubokręt fasolka) tylko nie wiem od czego to ustrojstwo jest a nie wykluczone że dziś niechcący (odkręcając tą śrubkę) coś się nie przestawiło. Czy ktoś wie od czego on jest?
To co widać na zdjęciu u dołu z kablami i wtyczką to TPS określający stan położenia dźwigni z linką gazu potrzebny do prawidłowego sterowania zaworem EGR.