Serce Bestii Na wykończeniu

Isuzu Trooper

Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez cziter » 29 gru 2008, 18:34

Hey,
Chciałem się zapytać kogoś bardziej kumatego w mechanice czy ten silnik 3.2V6 co chodził w trooperach do 92 roku na rynkach poza Europą nadaje sie do tego reduktora co jest w 2.6 benzynie??
Bo mój silnik ostatkami sił pracuje, a nie chce kolejnego 2.6 bo same z nimi problemy:) chce coś większego zapodać :)
Trooper 2.6 Zagazowany:) Po "kosmetycznych" zmianach
Alfa Romeo 166 V6 :)
Avatar użytkownika
cziter
 
Posty: 84
Dołączył(a): 03 lis 2008, 15:04
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez pawel79 » 30 gru 2008, 16:53

cześć .ja mam 2.6 l bezyne jestem zadowolony. Dopiero wróciłem z Norwegi i jedna wada to że niema czym przycisnąć no i jeszcze dużo spala,przy prędkościach 120/140 spala chyba z 18 litrów.Ale dość Omnie doszły mnie słuchy że duży silnik spala mniej tak że jak masz szanse to przekładaj , ja jestem zaaaaaaaaa! :D
pawel79
 

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez pawel79 » 30 gru 2008, 17:12

cześć wszystkim
jestem nowym użytkownikiem i mam pytanie potrzebuje sprzęgło napędu przedniej osi
nie wiem czy to poprawna nazwa ,ale cały mechanizm aż do łożyska.Do trooperka 2,6 benzyna z roku 1989.
Narezie dzięki do usłyszenia :?:
pawel79
 

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez cziter » 30 gru 2008, 23:15

Masz automat czy manualne sprzęgiełko??
Różnica polega na tym ze manualne masz na piaście dzwignie 4x2 i 4x4 natomiast na automacie nic nie ma
Trooper 2.6 Zagazowany:) Po "kosmetycznych" zmianach
Alfa Romeo 166 V6 :)
Avatar użytkownika
cziter
 
Posty: 84
Dołączył(a): 03 lis 2008, 15:04
Lokalizacja: Chrzanów/Jaworzno

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez Silvestr » 31 gru 2008, 00:59

@Cziter - chyba pomyliłeś silniki. 3.2 V6 były od 1991/92 roku. W pierwszych Trooperach były V6 ale 2.8. Niestety nie wiem czy pasował do skrzyni z 2.6i

@Pawel79 - jak masz zamiar kupować to lepiej kub manuale. Wydasz około 550 zł. ale będziesz miał pewność. Poszukaj np. na Allegro jako "sprzęgiełka" lub "huby". Jeśli zaś chodzi o firmy - polecam AVM i Superwinch (ja takie posiadam). Automaty są na krótką metę, raczej dość szybko padają...

Automaty wyglądają tak:
Obrazek

Przykładowe manuale:
Obrazek
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez pawel79 » 31 gru 2008, 15:18

super ale ja nie jeżdżę wyczynowo czasami tylko szaleje teraz robię trasy .
Ja mam automat taki jak pokazujesz.
sam nie wiem ale czy to manualne jest na prawdę dobre bo chyba nie wygodne .
czekam na opinie
pawel79
 

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez Silvestr » 03 sty 2009, 13:35

pawel79 napisał(a):sam nie wiem ale czy to manualne jest na prawdę dobre bo chyba nie wygodne .
czekam na opinie

Jest o niebo lepsze od automatów. Przede wszystkim pewniejsze i DUŻO wytrzymalsze. Kilka lat temu osobiście zmieliłem automaty przy próbie wyjazdu z rzeczki i od razu kupiłem manuale. Było to jakieś 4 lata temu... Od wymiany żadnych problemów :)
Jeśli chodzi o wygodę/niewygodę, to gdy przychodzi zima załączam sprzęgiełka przy piastach na 4x4 i w zależności od warunków - w środku załączam/rozłączam przedni napęd.
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez pawel79 » 03 sty 2009, 14:55

wielki dzięki przekonałeś mnie.
mam jeszcze jeden problem ,kupiłem 3 lata temu troopera mieszak dość górzystym terenie i w zimie mamy problem z wyjazdem.
dorobiłem pług do odśnieżana ale przy długiej jeździe bardzo ślizgało sprzęgło .
po wymianie docisku i tarczy,w lecie przy dużej temperaturze też zaczyna ślizgać,co mogę zrobić?
ktoś mi doradzał żeby kupić tarcze sprzęgła węglowo,czy to jest dobry pomysł.
pawel79
 

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez mariojura » 03 sty 2009, 20:15

A te śniegi to pchasz na reduktorze czy bez?
Trooper 2.8TDI
mariojura
 
Posty: 208
Dołączył(a): 16 paź 2008, 08:43
Lokalizacja: Ogrodzieniec, Jura Krakowsko Częstochowska

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez pawel79 » 04 sty 2009, 18:16

oczywiście wszystkie obciążeniowe jazdy na reduktorze
pawel79
 

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez mariojura » 04 sty 2009, 18:32

No to może koło zamachowe już za bardzo zjechane i przypalone i nowe tarcze na długo nie wysrarczają.
Trooper 2.8TDI
mariojura
 
Posty: 208
Dołączył(a): 16 paź 2008, 08:43
Lokalizacja: Ogrodzieniec, Jura Krakowsko Częstochowska

Re: Serce Bestii Na wykończeniu

Postprzez Silvestr » 04 sty 2009, 22:12

pawel79 napisał(a):wielki dzięki przekonałeś mnie.

Coś ciekawego znalazłem:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Superwin ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Superwin ... ccessories

Przy zamówieniu kilku sztuk może wyjść trochę taniej niż u nas ;)
Silvestr: Opel Monterey 3.2 LTD, 265/70 R16
Skot 8x8
Wcześniej:
Isuzu Trooper 2.6i
Nissan Pickup D-22 Double Cab 2.7 TDI
Silvestr
Administrator
 
Posty: 732
Dołączył(a): 04 paź 2008, 12:11
Lokalizacja: Widawa


Powrót do 1983-1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości

cron