DeluxeOFF napisał(a):Oponki jakie maluszki
Jake napisał(a):...
Poczatkowo chcialem go przewiezc do siebie na lawecie, ale stwierdzilem, ze co mi tam, zaryzykuje. Chociaz dalej nie moge w to uwierzyc, to wrociłem nim szczesliwie na tych kółeczkach do Warszawy. We Włocławku rozerwało mi opone z przodu po prawej stronie, ale na szczescie, poza zaryciem w pobocze obyło sie bez zadnych konsekwencji, a dzieki błyskawicznej pomocy kolegi Sedor z forum Frontery udalo sie szybko rozwiazac problem i ruszyc dalej. Silnik oczywiscie bezproblemowo przejechał całą trase bez najmniejszego marudzenia. Wyglada na to, ze wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Jake napisał(a):... za brak przeglądu, grozi co najwyżej zabranie dowodu.
Quentil napisał(a):Bo wtedy się nie pokazuje dowodu tylko płaci drugi mandat - 50zł, nie trzeba się użerać z wydziałem komunikacji czy tam inną biurokracją
forester napisał(a):Widzę że u kolegi Jake'a już w podpisie "Frontera 3,1 TDI"
Gdybym nie wiedział "co pięć" to bym się mocno dziwił
Jake napisał(a):forester napisał(a):Widzę że u kolegi Jake'a już w podpisie "Frontera 3,1 TDI"
Gdybym nie wiedział "co pięć" to bym się mocno dziwił
Zgadza sie, prace postępują, aktualnie, zeby byc precyzyjnym powinno być "Frontera engine-free", bo TDS już zniknął spod maski i chwilowo jest pusto. A 3.1 juz powoli przygotowuje sie do przeszczepu. Mam nadzieje, ze niedlugo z podpisu zniknie dopisek "prace trwaja" i bedzie mozna sie w koncu przejechac.
Jake napisał(a): 3.1 juz powoli przygotowuje sie do przeszczepu. Mam nadzieje, ze niedlugo z podpisu zniknie dopisek "prace trwaja" i bedzie mozna sie w koncu przejechac.
Jake napisał(a):Mysle, ze z legalizacja nie powinno byc wielkiego problemu. Po swapie trzeba odwiedzic diagnoste i uzyskac zaswiadczenie o zmianie silnika, pojechac z tym do WK i dokonac zmian w dowodzie rejestracyjnym.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości